پروسه جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس پس از اتفاقات دیدار با الریان باز هم به جریان افتاد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۴۴
آقای گل از پرسپولیس جدا می شود؟ / طارمی بر سر دو راهی یونان و روسیه

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار با الریان می توانست به سود پرسپولیس تمام شود تمام مهدی طارمی که پشت توپ قرار گرفته بود بدترین زمان را برای زدن پنالتی چیپ انتخاب کرد تا یک فرصت صد در صد به راحتی از دست برود. پس از آن اتفاق این بازیکن با هجمه گسترده ای از انتقادات روبرو شد و این حملات باعث شد تا همانند ابتدای فصل دوباره به فکر جدایی از پرسپولیس بیفتد.

او باز هم می خواهد لژیونر شود اما بر خلاف فصل گذشته دیگر ترکیه هدف او نیست. بر اساس آخرین اخبار مهدی طارمی از لیگ های روسیه و یونان پیشنهاد دارد.

آنژی تنها مشتری روسیه ای مهدی طارمی است. گفته می شود این تیم ابتدا به دنبال انتقال قرضی مهدی طارمی بود اما اکنون به دنبال امضای قرارداد سه ساله با اوست.

طارمی اما از یونان پیشنهادی بیشتری دارد. پائوک، پاناتیناکوس و المپیاکوس سه باشگاه یونانی خواستار مهدی طارمی هستند. در این میان تیم المپیاکوس که کریم انصاری فرد را هم در اختیار دارد می تواند گزینه جذاب تری برای بهترین گلزن کنونی پرسپولیس باشد.

لژیونر شدن مهدی طارمی بعید نیست. به خصوص با توجه به ماجراهای برانکو و کی روش در ماه های اخیر، شاید او ترجیح می دهد بابت تضمین شدن جایگاهش در تیم ملی و دوری از دردسر راهش را از تیم کنونی جدا کند و راهی اروپا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مسلم كلهر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
رفتی هرجا تورو خدا یه كم پنالتی زدن را تمرین كن .......خارجی ها تحملشون خیلی كمه زود دیپورتد میكنند
mmmmmm
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
خیبر خرم آبادم تیم خوبیه برا طارمی ،اگه خواستنت برو از دست ندی

نیازمندی ها