سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد انتقاد علی کریمی گفت: من برای کریمی احترام قائلم و برایم عادت شده است که هر صحبتی من می‌کنم ایشان جبهه می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۸۸
علی دایی: هر صحبتی می​کنم کریمی جبهه می‌گیرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی دایی در پایان دیدار نفت تهران برابر فولاد که با تساوی دو بر دو همراه بود، گفت: در نیمه اول بازیکنان عالی بودند و باید در همین نیمه دو سه گل به فولاد می زدیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم بازیکنان ما بهتر از فولاد بودند و حق ما مساوی نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد» متاسفانه بر اثر یکی دو اشتباه بچگانه مساوی کردیم. امیدوارم در یکی دو بازی آینده و فینال جام حذفی به موفقیت برسیم.

وی افزود:ما برای خودمان دوستانمان و خانواده مان بازی می‌کنیم. الان شبیه یک تیم محلی هستیم که ادامه حیات می‌دهیم از بازیکنانم تشکر می‌کنم اولین بار است که تیمی نه مدیر عامل نه مالک داشته باشد.

وی در مورد انتقاد علی کریمی گفت:به این صحبت های علی کریمی عادت دارم و ایشان را دوست دارم. من آمدم از دو شاگرد خوبم دفاع کردم که مردم هم می دانند تلاش کردند. ایشان آمدند از مدیران دفاع کرده اند من یک بازیکن کروات آوردم تاریخ زنده است من به خاطر اشتباهی که در آوردن این بازیکن داشتم عذر خواهی کردم.

علی دایی خاطرنشان کرد: من تنها دو روز وقت تیم بستن داشتم و پس از آن نیز عذر خواهی کردم اما این دو بازیکن برای دو سال چهار میلیارد قراردادشان بود. من نامه رسمی زدم که سپانوویچ را نمی‌خواهم اما این دو بازیکن یهویی آمدند و یهویی هم رفتند هیچکس از نحوه آمدن و رفتن این بازیکنان اطلاعی نداشت. مردم در این باره قضاوت می‌کنند.

وی اضافه کرد:من برای همکارم متاسفم چرا که باید از حق دفاع کرد. این رفتار ها منجر به بزرگ شدن ایشان نمی شود. ایشان باید منشش را تغییر دهد. ایشان برای خوشحال کردن مردم و تیم ملی زحمت کشیده است.

علی دایی خاطرنشان کرد: من برای همین برای کریمی احترام قائل هستم. ما فوتبالی ها باید برای هم احترام قائل شویم. این مدیران تا الان کجای ورزش بوده اند و با چه روزمه ای آمده اند.همه چیز مشخص است. من در آن زمان عذر خواهی کردم. در مجموع برای جذب بازیکن خارجی وسواس دارم امسال هم با وجود اینکه نیاز به دروازه بان داشتم اما چندین دروازه بان را دیپورت کردم .

سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من برای کریمی احترام قائلم و برایم عادت شده است که هر صحبتی من می‌کنم ایشان جبهه می‌گیرد. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
علی كریمی متاسفانه روش خوبی را چند وقت هست كه درپیش نگرفته و صحبتهایی می كند كه بعضا جای تاسف است .
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
آقای دایی همیشه با پختگی و محترمانه برخورد كردن. آفرین.
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۱
آقای كریمی متاسفانه خود بزرگ بین شده..عزیز تو فوتبال و تحصیل انگشت كوچك آقای دایی هم نیستی...فوتبال ایران یعنی علی دایی..
با اینكه من استقلالی هستم ولی علی دایی متعلق به همه مردم ایرانه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها