مهدی طارمی باز هم در بازی پرسپولیس-الریان قطر شاهکار کاشت، آخرین پست صفحه مهدی طارمی در اینستاگرام 125 هزار نظر گرفته است که البته بیشتر آنها اعتراضات کاربران است.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۵۴
حمله‌ی کاربران به صفحه مهدی طارمی پس از شاهکارش +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ؛ پرسپولیس (21 فروردین 96) در چهارمین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در برابر الریان قطر قرار گرفت. مهدی طارمی باز هم در این بازی شاهکار کاشت و مثل همیشه عصبانیت هواداران پرسپولیس را بر انگیخت.

در نیمه ی نخست این بازی حساس مهدی طارمی پس از از دست دادن چند موقعیت خوب، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با حالتی خونسرد ضربه خود را به صورت چیپ از بالای دروازه به بیرون زد.

این حرکت عجیب او پس از از دست دادن بهترین موقعیت پرسپولیس برای گل زدن، داد هواداران پرسپولیس را درآورد. چه آنها که در استادیوم حاظر بودند و چه کسانی که در خانه بازی را دنبال می کردند.

آخرین پست صفحه مهدی طارمی در اینستاگرام 125 هزار نظر گرفته است که البته بیشتر آنها اعتراضات کاربران است. برخی از کاربران هم از حد کمی فراتر رفتند و به طارمی توهین کردند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
اشكال نداره.بازیه دیگه .فدای سرش
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
مهدی عزیز نارآحت نشو،ما عادت داریم،با هادی هم اینكار را كردیم،دوست دار واقعی پرسپولیس
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
بی جا گرده هركی توهین كرده. قهرمانی پرسپولیس مدیون چنین بازیكنیه ازقصد كه نزده اوت
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
واقعا گند زد به بازی
اقا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
وقتی به دهن یه بچه می خندن همین می شه هنر نكرده برای تیم بازی می كنه داره میلیونی پول می گیره قرار نیست چون در جایگاه پرسپولیس نقش داشته هر كاری دلش خواست بكنه با خراب كردن پنالتی جایگاه تیم در اسیا رو به خطر انداخت به نظرم باید تنبیه بشه تا زیاد تر از این پرو نشه میگن رو دادی استر هم باید بدی
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
۰
۰
ای جونم فدای سرت داداش مهدی دوست داشتنی یادتون نره كه تیم ملی را همین مهدی برده جام جهانی

نیازمندی ها