پرسپولیس در نخستین دیدار خانگی خود برابر تیم الریان قطر بدون گل متوقف شد تا شاگردان میشل لادروپ یا بک امتیاز شیرین تهران را ترک کنند .
کد خبر: ۱۰۱۸۰۴۴
قرمزها در حسرت پنالتی از دست رفته / داور ژاپنی علیه پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین قرمزها که دیدار رفت را 3-1 باخته اند ، در شرایطی در ورزشگاه آزادی در مقابل تیم چند ملیتی قطری صف آرایی کردند که انگیزه انتقام در بین آنها موج می زد .

در این دیدار که به قضاوت "ساتو" داور ژاپنی و در حضور 55 هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم پرسپولیس منهای یکی دو فرصت نصف و نیمه نتوانست خطرات زیادی را متوجه دروازه حریف کند تا شاگردان لادروپ دانمارکی با دوندگی و بازی بسته خود ، روزنه ها را به روی بازیکنان پرسپولیس ببندند .

در دقیقه 43 پرسپولیس به دنبال خطای مدافع حریف بر روی مهدی طارمی صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را طارمی با ضربه ای چیپ به بالای دروازه زد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود و قرمز ها با حسرت این پنالتی از دست رفته راهی رختکن شوند .

در نیمه دوم پرسپولیس سراسر حمله شد تا فرصت های زیادی را در راه گلزنی از دست بدهد . هر چند که تیم الریان نیز در ضد حمله ها بسار خطر ساز ظاهر شد تا بویژه در دقایق پایانی بازی دیرک دروازه با فرمزها یار باشد که دروازه شان را برا روی تیم فطری بسته نگاه دارند. در دقیقه 45 بازی ضربه سر مهدی طارمی بر روی دیرک افقی دروازه تیم الریان نشست تا موج حملات سرخ ها از چپ و راست دروازه حریف را آماج حملات خود قرار دهد . در دقیقه 62 بازی داور ژاپنی پنالتی محرز مدافع جریف را بر روی علی علیپور نادیده گرفت تا سرخ ها با بسنده کردن به یک امتیاز این بازی با 5 امتیاز از رده سوم جدول گروه تکان نخورند . الریان نیز با یک امتیاز حیاتی و شیرین این بازی که در نیمه دوم بسیار زیبا و هطرناک از سوی هر دو تیم دنبال شد با 7 امتیاز موقعیت خود را در رده دوم تثبیت کنند .

بی شک با این تساوی برانکو باید فکری اساسی برای تیم خود در ادامه بازیها کند ، چون وقتی همه راهها در گلزنی به نهدی طارمی حتم شود ، پرسپولیس در راه گلزنی دچار مشکل می شود و این برای تیمی که می خواهد از گروه صعود کند ، چشک انداز خوبی نیست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
تیمی كه نتونه پناتی رو گل كنه همون بهتر كه پنالتی نگیرن.
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
داور به ضررشما نبود بلكه عادت كردید همیشه به نفع شما بگیرند .در دربی هم اگه داور بی طرف بود سید جلال اخراج بود .همیشه توهم داوری دارید .

نیازمندی ها