پروین: رامین رضاییان باید به تیم دیگری برود

پس از پایان جلسه امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس با «رامین رضائیان» که «علی پروین» هم در آن حضور داشت، این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۲۳
پروین: رامین رضاییان باید به تیم دیگری برود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، در این جلسه که امروز (شنبه) در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، «علی اکبر طاهری» سرپرست باشگاه پرسپولیس، «رامین رضائیان»، «علی پروین» و برخی مسئولان باشگاه حضور داشتند و با وساطت پروین مقرر شد تا رضائیان با پرداخت مبلغی، رضایتنامه خود را طی روزهای آتی دریافت کند.

همچنین رضائیان باید برای دریافت رضایتنامه، ابتدا تیم جدید خود را معرفی کند. مسئولان باشگاه اعلام کرده اند که رضایتنامه وی را تنها برای حضور در تیم های خارجی صادر می کنند.

بر این اساس، رضائیان ضمن معرفی تیم جدید خود و پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه، رضایتنامه قطعی خود را دریافت و به صورت رسمی از پرسپولیس جدا می شود.

این بازیکن به دلیل درگیری با «علی علیپور» در امارات از سوی برانکو کنار گذاشته شد و تلاش مسئولان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای بازگشتش ثمری نداشت.

پروین: بدون اما و اگر به جام جهانی می‌رویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدند، گفت: رامین رضاییان امسال باید فوتبالش را جای دیگری ادامه بدهد.

علی پروین که امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافته و در مورد رامین رضاییان با مسئولان این باشگاه جلسه برگزار کرده بود، هنگام خروج از باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط رامین رضاییان گفت: او باید برود و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد. برای او آرزوی موفقیت میکنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: من پیش از این در هفته پنجم گفته بودم که پرسپولیس چهار هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان لیگ خواهد شد که در حال حاضر هم در شرایطی که چهار هفته به پایان لیگ زمان باقی مانده تیم قهرمان هستیم.

وی در مورد بازی سرخپوشان برابر الریان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من فکر می‌کنم که پرسپولیس از این گروه صعود می‌کند. نه تنها پرسپولیس بلکه امیدوارم هر چهار تیم ایران به مرحله بعد صعود کنند و بالا بیایند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر زیاد شلوغ نشود به ورزشگاه می‌روم.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: فکر می کنم امسال تنها سالی باشد که صعودمان به جام جهانی به اما و اگر نرسیده است و به امید خدا راحت به جام جهانی می‌رویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها