مرد معلول که برای پایان دادن به قهر همسر موقت خود به ملاقات او رفته بود، به‌طور مشکوکی فوت کرد و جسدش در خیابان پیدا شد. همسر میانسال او به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و تحقیقات از او آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۳۵
سقوط مرموز مرد معلول در مهمانی آشتی کنان

به گزارش جام‌جم، ساعت 3 بامداد سیزدهمین روز فروردین امسال زنی با پلیس تماس گرفت و از مرگ شوهرش در خیابان نامجوی پایتخت خبر داد.

ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند جسد مردی زیر یک دستگاه خودروی پارک شده افتاده و ساعاتی از مرگش می‌گذرد. دو زن هم در کنار جسد او ایستاده‌اند.

موضوع کشف این جسد به قاضی مرشدلو، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و باهماهنگی قضایی جسد مرد معلول 35 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.

ماموران زن میانسال و دختر جوان او را برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند که آنها اعلام کردند مرد فوت شده را می‌شناسند و با یافتن جسد او موضوع را به پلیس خبر داده‌اند.

زن میانسال به افسر تحقیق گفت: من با مرد فوت شده هشت ماه پیش در مهمانی خانوادگی خواهرش به‌طور اتفاقی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. وی از قسمت پاهایش دچار معلولیت بود. مدتی بعد از من خواستگاری کرد که قبول کردم و به مدت پنج سال به عقد موقت او در آمدم. شرایط زندگی‌مان بد نبود اما این اواخر با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. او از من می‌خواست در سرقت‌ها همراهش بروم. چندبار قهر کردم و به خانه دخترم بازگشتم. آخرین‌بار هم شب قبل از مرگ شوهرم، به خانه دخترم رفته و در آنجا مهمان بودم. دخترم با شوهر من تماس گرفت و او را هم دعوت کرد تا در این روزهای عید به این دعوا و درگیری پایان دهیم و دوباره سر خانه و زندگی‌ام بروم.

زن میانسال ادامه داد: آن شب شوهرم آمد و در آنجا شام خوردیم. من به اتاق دخترم رفتم و آنجا خوابیدم و شوهر معلولم نیز به اتاق دیگری رفت و خوابید. نیمه‌شب یکدفعه صدای سقوط شنیدیم. به اتاق شوهرم رفتم که عصاهایش در اتاق بود اما خبری از خودش نبود. ترسیدم و همراه دخترم سراسیمه به خیابان رفتیم و جسد شوهرم را زیر یک خودروی پارک شده، یافتیم. او فوت شده بود. خیلی ترسیده بودیم و بلافاصله به پلیس زنگ زدیم. نمی‌دانیم او چطور سقوط کرده و جسدش زیر آن خودرو رفته است.

در ادامه دختر این زن نیز به افسر تحقیق گفت: گفته‌های مادرم صحت دارد. آن شب زمانی که شوهر مادرم به خانه‌مان آمد، آن دو دوباره مشاجره کردند.

شوهرش به قهر خانه‌مان را ترک کرد. چون مهمان بود طاقت نیاوردم و به خیابان رفتم و با اصرار او را به خانه آوردم. آن شب مادرم و شوهرش با هم آشتی کردند که کمی اوضاع بهتر شد. نمی‌دانم چطور او در حالی که در اتاق دیگری خوابیده بود، در خیابان و در حالی که مرده بود، پیدا شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، زن میانسال به‌عنوان تنها مظنون در پرونده مرگ مشکوک شوهرش بازداشت و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رضا
Spain
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
در پاراگراف پنجم»من با مرد فوت شده هشت ماه پیش در مهمانی خانوادگی خواهرش به‌طور اتفاقی آشنا شدم و ارتباطمان شكل گرفت» مدتی بعد از من خواستگاری كرد كه قبول كردم و به مدت پنج سال به عقد موقت او در آمدم.------------مگه داریم؟؟؟؟مگه میشه؟؟؟؟
مامان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
هشت ماه پیش آشنا شدن و پنج ساله زندگی كردن!!!
حالا كه سارق بوده همون بهتر كه از روی زمین محو شد و یه دزد از جامعه كمتر شد
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
دانا...آخه اونها فقط صیغه پنج ساله خوندند پنج سال با هم زندگی نكردند
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
كارمند..، مامان عزیزآخه اونها فقط صیغه پنجساله خوندند پنج سال كه باهم زندگی نكردند كه به نظرتون اشتباه میاد
م
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
اولا این اظهارت شخص مظنون است وفعلا در همین حد است اما نكته مهم اینجاست شخصی كه از دو پا فلج است و قدرت حركت ندارد چتور می تواند دزدی كند

نیازمندی ها