تقابل پرسپولیس و پیکان مهم ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران است.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۶
پرسپولیس، پیکان را چپ کند به قهرمانی نزدیک می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری دو دیداری آغاز می شود، دیدارهایی که در تهران و مشهد برگزار می شود. نقطه اوج هفته بیست و ششم لیگ برتر یکی از دو بازی فردا خواهد بود، چرا که پرسپولیس برای افتادن تصویرش بر روی جام قهرمانی به مصاف تیم پیکان می رود.

در دیگر مسابقه تیم سیاه جامگان هم مقابل استقلال خوزستان قرار می گیرد.

هر دو دیدار حساسیت خاص خود را دارند و تیم‌های صدرنشین و قعرنشین لیگ با نتیجه‌ای که در دیدار فردای خود کسب خواهند کرد تا حدی تکلیف‌شان را برای ادامه لیگ بهتر خواهند شناخت. پرسپولیس در صورت برد 99 درصد راه قهرمانی را طی کرده است و سیاه‌جامگان نیز در صورت عدم پیروزی شانس خود را برای بقا در لیگ کمتر از قبل خواهد دید. در زیر نگاهی به این دو دیدار می‌اندازیم:

پرسپولیس تهران- پیکان تهران

پرسپولیس پس از دو باخت پیاپی مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا و صنعت نفت آبادان حالا به شرایطی رسیده که بی شباهت به بحران نیست. برای هوادارانی که از تیمشان پس از سال ها چیزی جز قهرمانی نمی خواهند دو باخت پی در پی قابل قبول نیست.

به هر حال پرسپولیس در حالی مقابل پیکان قرار می گیرد که رامین رضائیان به طور رسمی از این تیم اخراج شده است، این در حالیست که هواداران انتظار داشتند با توجه به شرایط بحرانی تیم، برانکو کوتاه بیاید که البته چنین نشد.
تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس برای بازی با پیکان فرشاد احمدزاده است و این امکان وجود دارد این بازیکن در بازی روز چهارشنبه جای خود را به صادق محرمی بدهد.

پرسپولیس تا قبل از بازی با پیکان پشت درهای بسته تمرین کرده است.

پرسپولیس برای اینکه سرنوشت قهرمانی خود را به هفته‌های پایانی نکشاند چاره‌ای ندارد جز اینکه سه امتیاز خانگی این بازی را کسب کند. مسئله دیگر اینکه پرسپولیس سه بازی سخت دیگر هم در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو دارد و برای اینکه در این رقابت‌ها با شرایط بهتری به میدان برود باید قبل از اتمام لیگ قهرمانی‌اش را قطعی کند. در سوی دیگر پیکان بسیار امیدوار است با کسب مقام چهارمی لیگ این شانس را داشته باشد تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، برای اولین بار سهمیه آسیا را بگیرد. این تیم در حال حاضر با ذوب‌آهن رده چهارمی هم‌امتیاز است و از مدعیان اصلی کسب این رده به حساب می‌آید. مرتضی آقاخان تنها غایب پیکان در دیدار فردای این تیم مقابل پرسپولیس است و امید اول این تیم برای گلزنی نیز گادوین منشا 12 گله به شمار می‌آید. این مهاجم نیجریه‌ای انگیزه زیادی دارد تا در دیدار فردا توجه برانکو را به خود جلب کند. جدال او با مدافعان پرسپولیس جالب توجه خواهد بود.

- برنامه بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه - 16 فروردین 96
سیاه‌جامگان مشهد - استقلال خوزستان، ساعت 16، ورزشگاه ثامن مشهد
پرسپولیس تهران - پیکان تهران، ساعت 18:500، ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه - 17 فروردین 96
گسترش فولاد تبریز-استقلال تهران، ساعت 17:30، ورزشگاه بنیان دیزل
ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان، ساعت 17:455، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه - 18 فروردین 96
ماشین‌سازی تبریز - پدیده خراسان، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
سایپای تهران - نفت تران، ساعت 17:30، ورزشگاه پاس قوامین تهران
فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 19، ورزشگاه غدیر اهواز
صبای قم - تراکتورسازی تبریز، ساعت 199، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
Canada
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
فقط ژیان است كه چپ نمیكند!!!

نیازمندی ها