حبیبی: اصولگرایان با یک نامزد وارد انتخابات می‌شود‌

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکنون از میان ۵۰ تن نامزد رئیس جمهوری، ۱۴ نفر انتخاب کرده که برای جلوگیری از شکستن آرا به یک نفر ختم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۲۴
حبیبی: اصولگرایان با یک نامزد وارد انتخابات می‌شود‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، محمدنبی حبیبی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش اعلام موجودیت کرده است اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش اعلام موجودیت کرده و از همان ابتدا حزب موتلفه اسلامی موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را پذیرفت و اعلام کرد که از تشکیل این جبهه استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معتقدیم که همه اصولگرایان باید در داخل دایره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور داشته باشند افزود: اکنون من عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستم و از ابتدای سال گذشته جلسات گوناگونی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در موتلفه اسلامی برگزار شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اعلام کردم که حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نامزد دارد گفت: در اوائل آذرماه سال گذشته سید مصطفی میرسلیم برای انتخابات ریاست جمهوری از سوی حزب موتلفه معرفی و مشخصات آن به رسانه‌ها توضیح داده شد.

حبیبی با بیان اینکه جریان اصول‌گرایی و جریان نیروهای مردمی می‌تواند به جریان کارساز و مفید تبدیل شود افزود: جریان اصول‌‌گرایی و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند به یک جریان مفید و کارساز در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه همه نیروهای پایبند به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و جریان اصول‌گرایی باید در انتخابات یک نامزد داشته باشند تصریح کرد: اعتقاد داریم که در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری همه نیروهای اصول‌‌گرا و جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با یک نامزد به میدان رقابت وارد شوند و همه تلاش کنند رای جریان اصول‌‌گرایی شکسته نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها