محمد علی رامین که در دولت احمدی نژاد معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را برعهده داشت و بعدا به جمع منتقدان او پیوست امروز با تندترین زبان ائتلاف سه نفره احمدی نژاد، بقایی و مشائی را مورد حمله قرار داد.اشاره رامین به کاروان های تبلیغاتی است که احمدی نژاد و مشائی در شهرهای مختلف برای حمایت از کاندیداتوری حمید بقایی به راه انداخته اند.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۴۸
تعابیر تند رامین علیه احمدی نژاد، بقایی و مشایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران آنلاین رامین سه گانه احمدی نژاد، مشایی و بقایی را سه دلقک بهاری خواند و گفت رییس سابق وی با نمایش دلقک‌مآبانه و ابلهانه حیثیت خود را بر باد داده است.

اندکی بعد از انتشار مطلب تند رامین ، عبدالرضا داوری یک جنگ قلمی جدید علیه این عضو مغضوب دولت احمدی نژاد نوشت: فعالیت های سفارشی حضرت رامین در المان ...

داوری به سوابق اقامت و حضور رامین در خارج خارج اشاره کرد. دوره ای که گفته می شود وی در ارتباط با چپگرایان آلمانی تز هولوکاست را اخذ کرد و در دولت احمدی نژاد آن را پیاده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
كامران
Germany
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
آقای داوری بایستی كمی مطالعه بكند و بداند كه در آلمآن این دست راستی ها هستند كه هولوكاست را نفی می كنند و نه چپ گرایان.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
همه باید یك صدا باشن تا دولتی انقلابی سر كار بیاید نه اینكه هر كدوم چند میلیون رائ رو پراكنده كنند و در مقابل از اتحاد غربزده ها دولتی سكولار انتخاب شود تا كی تك روی و بدون توجه به اتحاد
شغال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
و البته مرگ بر آمریكای هویج !!!
م.ا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
احمدی نژاد یك ... به این مملكته
علی
Finland
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
دلقك امثال این آقا هستند كه به رییس‌جمهوری كه 24 میلیون رای آورده توهین میكنند، بدون اینكه خودشان حتی چند هزارتا رای بتوانند بیاورند.
نیم رخ
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
به نظر من هم حمایت احمدی نژاد از آقایون نام برده اشتباه محض هستش،چون اولا اونا سوابق خوبی ندارن،دوما خودشون هم گفته بودن كه از كسی حمایت نخواهند كرد.این به شخصه واسه من طرفدار ایشون سخت هستش.................
مهندس جواهری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
ما اومدیم یه بار بهت رای دادیم احمدی نژاد برای هفت پشتمون بسه .....


فقرای بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
شما بهتره جلوی پسرتو بگیری
مش مراد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
چه جوریه وقتی معاونش بودی و از بیت المال میخوردی احمدی نژاد خوب بود . حالا كه دستت كوتاه شده دلقك شده؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
شما لطفا اول قضیه آقا پسرتو روشن كن بعد بیا ابوعطا بخون
محمد زرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
از وقتی كه معترضان به نتایج انتخابات را خس و خاشاك خواند عاشقش شدم چون آن ها با كمال پر رویی گفته بودند انتخابات باید ابطال شود و این حرف یعنی حرف زور
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
عشق چیر خوبی است همین جور عشق بورز...،
محمد.. شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
این اظهار نظر با این لحن .. دو حالت دارد . البته احتمالا . یا میداند كه با آمدن مجدد این گروه به راس قدرت اجرائی . جائی نخواهد داشت و عواقب كار ..یا برای كم كردن بار پرونده فرزند دلبند و دلی بدست آوردن .. مجددا احتمالا.. من از توهینی كه در برنامه زنده به مجری T . V .. كرد . خاطره خوبی ندارم ..
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
شما در اداره كردن خانواده چند نفره ات مشكل داری و كسی حرفت را گوش نمی كند چطور به خودت جرات می دی در خصوص رئیس دولت نهم و دهم كه 24 میلیون رای دارد این طور قضاوت كنی، چشمها را بایست شست و جور دیگری نگاه كرد
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
تلفنچی داشتیم كه ابتدا اسمش عثمان بود سپس به فراخور حال وبرای برگرداندن ورقها نامش را به عبدالناصرتغییر داد.این اقای رامین امكان دارد ابتدا دیمتری بوده باشد.گناه وثوابش پای خودش.پیرزنها در المان با پاركینسونهائی كه داشتند با سرهای لرزان زل میزدند به چشمانمان وموی سرمان.چشمان خودشان مثل مونجوق(یك نوع جواهر) ابی دریائی بود.حكایتی در اوصاف عبدالناصر وتبعات تغییر نامش هست كه بماند برای بعد.اگر عمر باقی باشد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
میشه واضحتر حرف بزنی بفهمیم چی میگی...؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
هرجا اسم محمود هست بیا ببین چه غوغاست
ورامین
Spain
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
چرا نظرم رو پخش نكردی. توهین به كسی نبود كه . جام جم تو هم اونوری شدیا
جانباز و بازنشسته
United States
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
هیچ كدام از این دو ریئس جمهور برای مردمی كه فرزندان بیكار دارند در سطح مملكت انجام نداده اند بنده جانباز هستم و دارای پنج فرزند هستم همه آنها بیكارندو این همه مسئولان دم از فداكاری ایثارگران و جانبازان و آزادگان می زنند در كل ادارات فقط پارتی بازی و قوم گرایی دارد بیداد می كند و آنگاه مسئولان مملكتی ما دم از عدالت می زنند وقتی فرزند من با آن همه فداكاری پدر بیكار است و پارتی بازی دارد در مملكت حرف اول را می زند دیگر این مملكت نیاز به ایثارگری و شهادت طلبی ندارد .
ایرانی
Canada
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
چه شده كه آقا رامین پشت سر ارباب سابقش بد گویی و بی احترامی می كند نمك را خورده و نمك دان را دارد می شكند نكند خدای ناكرده كم رسیده به شما آقا رامین مردم را همین شما سیاسیون پول پرست بیچاره كردید در دولت تدبیر و امید بیچارگی مردم به بی نهایت رسیده و اشرافی گری وزرا در این دولت انسان را به یاد قارون می اندازد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها