تیم فوتبال استقلال مزد برتری خود را در برابر تیم فولاد خوزستان با یک گل گرفت تا با کسب 3 امتیاز شیرین از این بازی ، 47 امتیازی شده و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرده و جای تراکتورسازی را بواسطه تفاضل گل بهتر بگیرد .
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۰
منصوریان اخراج شد ، صعود استقلال به رده دوم جدول

به گزارش جام جم آنلاین در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد شاگردان علیرضا منصوریان که فوتبال رو به جلویی را در مقابل تیم فولاد به نمایش گذاشته بودند در نیمه دوم آنقدر بر روی دروازه حریف توپ ریختند تا در نهایت در دقیقه 71 و با شلیک محسن کریمی دروازه تیم مهمان را گشوده و این پیروزی را در سال جدید به هواداران خود تقدیم کنند .

در این بازی استقلالی ها با دوندگی بی امان خود اجازه هنرنمایی به جوانان تیم فولاد ندادند تا با برتری در این دیدار با شایستگی به رده دوم جدول صعود کنند . در اواخر این بازی علیرضا منصوریان توسط داور از کنار زمین اخراج شد تا این مربی که انصافا استقلال را متحول کرده ، به قول خود عمل کرده و آبی ها پس از مدت ها جای تراکتورسازی را در رده دوم جدول بگیرند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
پرسپولیس سرورته !
یزدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
عمرا
خخخخ سرورته
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
حالا به ضرب و زور داوری همه سرور می شن دیگه . كارتون از دوپینگ گذشته
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
پرسپولیسی:نسل گوشه نشین امجدیه دیروز،كه مجانی به ورزشگاه می امد،امروز زبآن در اورده،ولی زیادی بیرؤن می ریزه،هرزگی دوپینگ توپوست وخون شماست،تاریخچه باشگاهتون اینو ثابت كرده،از داوری هم دكل نوردی نسازید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها