فرماندار قصرشیرین گفت: ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشورمان از امروز (جمعه یازدهم فروردین) از مرز رسمی پرویزخان به مدت چهار روز ممنوع شده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۸۱
اعمال ممنوعیت ترانزیت سوخت از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، فرامرز اکبری افزود: ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشور و ترانزیت سوخت با توجه به شروع دور دوم تعطیلات نوروز از ساعت هفت صبح امروز تا ساعت 24 روز دوشنبه چهاردهم فروردین امسال به مدت چهار روز ممنوع است.
وی اظهار کرد: این تصمیم براساس اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه و طبق بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی کشور در راستای رفاه حال مسافران نوروزی اعمال شد که در این مدت تانکرهای سوخت رسان عراقی حق تردد در جاده های کشور را ندارند.
فرماندار قصرشیرین گفت: پیش تر نیز در دور اول تعطیلات نوروز ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه 26 اسفند 95 تا روز دوشنبه هفتم فروردین ممنوع شده بود.
اکبری گفت: تردد سایر خودروهای سنگین نیز در ایام نوروز تنها در روز انجام می شود و در ساعات شب باید در یک محل امن توقف کنند.
وی بیان کرد: به طور میانگین روزانه 500 دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد ایران می شوند و پس از تخلیه در بنادر جنوبی کشورمان به عراق باز می گردند.
وی اضافه کرد: صادرات کالا به عراق در ایام ممنوعیت ورود تانکرهای سوخت رسان به داخل کشور از مرز رسمی پرویزخان و خسروی ادامه داشت.
روزانه به طور میانگین 800 دستگاه کامیون از مرز پرویزخان و 500 دستگاه کامیون از مرز خسروی کالاهای صادراتی کشورمان به عراق را حمل می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها