معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: حزب الله قادر است با هر چالشی رویارو شود و اگر اسرائیل بخواهد جنگی را آغاز کند، قادر به مقابله است.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۸۳
شیخ نعیم قاسم: حزب الله در اوج آمادگی قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شیخ نعیم قاسم با اشاره به این که همه نشانه ها به این مسئله اشاره دارد که اسرائیل برای جنگ آماده نیست، گفت: حزب الله در اوج آمادگی قرار دارد و قادر است با هر چالشی رویارو شود و اگر اسرائیل بخواهد جنگی را آغاز کند، حزب الله قادر به مقابله است.

وی افزود: توان حزب الله از سال 2006 تا کنون به شدت تقویت شده است و تقویت توان ما در حوزه تدوین طرح های راهبردی، کارشناسی، تجهیزاتی و نیروی انسانی است. اکثریت مردم لبنان از مقابله ما با تکفیری ها در سوریه و رسیدن به پیروزی های مختلف حمایت می کنند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: اختلافاتی که با برخی از گروه های لبنانی در مسئله سوریه داریم هیچ اختلالی در همکاری ما با یکدیگر برای موضوعات مختلف در لبنان ایجاد نمی کند. ما اهمیت زیادی به لبنان می دهیم و همه نقاط لبنان از یک اهمیت برای ما برخوردار است و هیچ تفاوتی را میان مناطق لبنانی قائل نیستیم.

وی بیان داشت: میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنان خود مواضع ملی و فراگیر را مطرح می کند و فعالیت های وی در چارچوب حمایت از لبنان قرار دارد. باید با کمک ارتش، ملت و مقاومت از کشور حمایت کرد.

وی با اشاره به این که اتحادیه عرب به پوششی برای قطعنامه های مشخص بین المللی تبدیل شده است، افزود: مسئله فلسطین یک موضوع ایمانی و سیاسی است. ما عربستان سعودی را به مانند اسرائیل دشمن نمی دانیم. عربستان مانع از حضور برخی از کشورها در مراسم حج می شود.

شیخ نعیم قاسم گفت: ایران همیشه دست دوستی خود را به سوی عربستان سعودی دراز کرده و خواهان گفتگو با این کشور شده ولی این ریاض بوده است که با درخواست ایران مخالفت می کند. سعودی ها از مخالفت با گفتگو با ایران می خواهند مانع از ارتباط ایران با مسلمانان در منطقه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها