تهیه کننده برنامه بوی عیدی با تاکید بر اقبال مردم از برنامه بوی عیدی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه خیلی دیده شده و مردم هر شب بیشتر از شب های قبل به مهمانان حاضر در برنامه رای می دهند، حتی طرفداران مهمانان در فضای مجازی مردم را تشویق می کنند تا به مهمانی که می خواهند رای بدهند.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۲۷
استقبال گسترده مردم از برنامه بوی عیدی

احسان ارغوانی درباره رقابت و هیجان بین مهمانان برنامه به جام جم آنلاین گفت: هدف ما از تولید برنامه بوی عیدی این بود که بتوانیم یک برنامه مفرح همراه با هیجان و شادی برای مردم در ایام نوروز تولید کنیم.

وی افزود: خوشبختانه استقبال مردم تا به امروز خیلی خوب بوده و حتی کار به شبکه های مجازی هم رسیده است و طرفداران مهمانان از مردم می خواهند به کدام یا از مهمانان رای بدهند.

این تهیه کننده عنوان کرد: در این برنامه مسابقه بین مهمانان زنده برگزار می شود و همین به هیجان برنامه اضافه کرده است.

ارغوانی با اشاره به مشارکت مردم گفت: من همیشه علاقمند هستم‌ مردم را به نوعی در برنامه هایی که می سازم مشارکت بدهم. وقتی مخاطب بداند خودش در برنامه سهیم است با علاقه بیشتری آن را دنبال می کنند. بنابراین سعی کرده ایم برنامه بوی عیدی تعاملی با مخاطبان باشد که اقبال گسترده مخاطبان گواه این مساله است.

گفتنی است؛ برنامه بوی عیدی هر شب دو مهمان دارد و چند مسابقه نوستالژی و اطلاعات عمومی بین شان برگزار می شود. مسابقه تمرکزی جنگا و حدس زدن نام خواننده تیتراژ و سریال بعد از پخش تیتراژ یک سریال بخش های برنامه را شکل می دهد. همچنین تصاویری هم از مراکز دیدنی ایران پخش می شود که باید حدس بزنند کجای ایران هست.

برنامه بوی عیدی با اجرای مشترک پدرام کریمی و مژده لواسانی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها