رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار خواستار شد

95 درصد کارگران قراردادهای موقت دارند

نماینده تشکل‌های کارگری گفت: دکتر ربیعی تنها وزیر زنده ای هستند که به بخش ما در بهشت زهرا آمدند و با کارگران غسالخانه، صبحانه خوردند؛ آن هم در روز کارگر. بقیه وزرا با تابوت به بهشت زهرا آورده شده اند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۹۶
ربیعی تنها وزیری است که زنده به غسالخانه بهشت زهرا رفت/ قانون کار را از مجلس پس بگیرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بهرامی نماینده تشکل‌های کارگری در مراسم رونمایی از ۶۰ قلم داروی جدید شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی که ساعاتی بعد از تحویل سال نو در شرکت لابراتوارهای رازک برگزار شد با بیان جمله فوق خطاب به رییس جمهور افزود:صبح تا شب با انسان هایی که خود را برای سفر آخرت آماده می کنند سر و کار دارم. با آمدن شما امید به کشور بازگشت. به شغل خود افتخار می کنیم و اگر عاشق آن نبودیم، قابل ادامه دادن نبود چون هر لحظه با غم های مردم همراهیم و از شما سپاسگزاریم که در این سه سال و نیم تلاش کردید غم های ما و مردم را کم کنید.

خانم بهرامی در ادامه با بیان این درخواست که لطفا قانون کار را از مجلس پس بگیرید تاکید کرد: من و بسیاری از کارگران با تمام قدرت از شما حمایت می کنیم تا بمانید و امید مردم را زنده نگه دارید.

به گزارش ایلنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغاز هفته کارگر سال گذشته پنجم اردیبهشت با حضور در بهشت زهرا (س) و در گلزار شهدا از تمبر شهدای کارگر رونمایی کرد.

او در ادامه به غسال‌خانه بهشت زهرا (س) رفت و در جمع آنان به سخنرانی پرداخت و گفت: «۸ هزار و ۳۰۶ کارگر شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن در کارخانه‌ها چرخ‌های تولید کارخانه‌ها را به گردش درآوردند که هم اکنون ملت ما در آسایش باشد.شعار ما کار بیشتر، سالم و تلاش بیشتر در محیط کار است و برای نگه داشتن چرخ‌های تولید این کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود چرا که هوشمندی شهدای این قشر زحمت‌کش باید ادامه‌دار باشد.»

علی ربیعی همچنین با حضور در میان غسالان زن و مرد کارگر در جریان فعالیت‌های شغلی آنان قرار گرفت و قول داد این مشاغل مشمول قانون سخت و زیان‌آور شوند و سنوات پیش از این تاریخ نیز مشمول این قانون باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها