فوتبال همیشه جنجال دارد. اصلا امکان ندارد فوتبال را بتوانیم حالا بدون جنجال و حاشیه تصورکنیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۹۱
چهره های جنجالی فوتبال ایران در سال 95 / از آدم ربایی تا کتک کاری

به گزارش جام جم آنلاین ، سال 95 نیز جنجالی ها جولان دادند و حاشیه درست کردند. اصلا هم سن و سال ندارد. یک حاشیه ساز می تواند 18 ساله باشد و یا پنجاه و چند ساله... با هم با چهره های جنجالی سال 95 بیشتر آشنا می شویم:

رامین رضائیان

همه چیز از وقتی شروع شد که با وجود مخالف شدید هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس راهی تیم ریزه اسپور ترکیه شد تا مثلا لژیونر شود. اما تنها تصویری که از رامین در ترکیه برای همیشه ثبت شد سلفی او با تانک در زمان کودتای نافرجام ترکیه بود. او با خواهش و تمنا به پرسپولیس برگشت بدون اینکه حتی یک بازی رسمی برای ریزه اسپور انجام دهد. برانکو او را پذیرفت اما رامین دیگر جایی در ترکیب ثابت نداشت. با وجود فرصت کمی که برای بازی کردن داشت درخشش قابل توجهی از خود نشان داد و البته هرگز فراموش نکرد که شادی های رونالدویی پس از گل های خود انجام بدهد. اما درگیری او با علیپور در امارات و پیش از دیدار با الاهلی امارات مهر پایانی بر اعتماد برانکو به رامین بود. خیلی ها نگران این هستند که سرنوشت پیام صادقیان اینبار برای رامین تکرار شود.

مهدی طارمی

او قبل از رامین رضائیان با وجود مخالفت ها به ریزه اسپور رفت و قبل از رامین هم برگشت اما به اندازه رضائیان مورد غضب برانکو واقع نشد. انتقال به ریزه اسپور که البته بسیار کوتاه مدت و نافرجام بود حاشیه های زیادی را برای او رقم زد که اکنون گلزن اول تیمش محسوب می شود.

محمد مایلی کهن

مثل همیشه مصاحبه های تند و آتشین مایلی کهن ادامه داشت اما اینبار اوضاع کمی متفاوت بود چرا که وی یک درگیری دیگر را هم به همه حاشیه هایش اضافه کرد. پس از شکست ۲ بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که

این درگیری باعث شد که مایلی‌کهن غش کند و او را به اورژانس بردند.

رضا شربتی

«بخدا تبانی نکردم، اصلا در ذات من نیست». اینها را رضا شربتی می گوید، مدافع تیم سیاه جامگان که یک روزه به شهرت رسید. اما ماجرا چه بود؟ رضا شربتی مدافع بی حاشیه سیاه جامگان مشهد که سالی یکبار هم اسمش در رسانه های ورزشی مطرح نمی شد در عرض کمتر از یک ساعت تبدیل به چهره ویژه فوتبال ایران شده است. مدافع سیاه جامگان مشهد روی گل دوم تراکتورسازی تبریز مقصر اصلی شناخته شده است. بازیکنی که روی خط دروازه ایستاده بود تا توپ فرزاد حاتمی را دور کند.اما این اتفاق نیفتاد تا ضربه سر مهاجم تراکتورسازی تبریز از کنار پایش بگذرد و به تور دروازه سیاه جامگان مشهد بچسبد. حالت شربتی درهنگام به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی بسیار جالب است. او در حالی که به تیر دروازه با خونسردی تکیه داده تنها ناظر گل خوردن تیمش است.

او اکنون تحت فشار شدیدی قرار دارد اما گفته می شود او به دلیل فشار عصبی در طول مسابقه آن حرکت را به صورت ناخودآگاه انجام داده است.

نادر صفر زاده

دروازه بان 18 ساله نفت تهران دیگر بازیکنی بود که در سال 95 با اتهام تبانی روبرو شد، اتهامی که منطق حکم می کند درست نیست. دقیقه 5 بازی پرسپولیس و نفت، نادر صفرزاده بیرون از محوطه جریمه با نوک انگشتان دست خود توپی را دفع کرد تا همان حرکت علت العلل حادثه بزرگ بازی باشد. او اخراج شد تا نفت ده نفره مقابل پرسپولیس به بازی ادامه بدهد. در نهایت آن مسابقه دو بر صفر به سود سرخ ها به پایان برسد. بحث تبانی از همان دقیقه 5 شروع شده بود. بسیاری اعتقاد داشتند صفرزاده عمدا آن کار را کرده. حتی فردای آن مسابقه یکی از روزنامه های ورزشی تیتر زد: «اسپک قهرمانی». البته با توجه به سن کم و سابقه این دروازه بان نوجوان اتهام تبانی به او بسیار زشت و ناپسند است.

کارلوس کی روش

کی روش تمام سال سر خط خبرها بود. از دعوا با برانکو تا اخراج کردن پرسپولیسی ها از اردوی تیم ملی. از مذاکره با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی تا خط و نشان برای فدراسیون فوتبال ایران... او به حق که جنجالی ترین چهره است.

برانکو ایوانکوویچ

دعوای ادامه دار و فرسایشی با کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران و البته اخراج رامین رضائیان مهم ترین حاشیه های مرد کروات فوتبال ایران در سال 95 بودند.

علی اکبر طاهری

درخواست مدیرعامل پرسپولیس از هواداران برای کمک مالی جهت پرداخت بدهی به مانوئل ژوزه سرمربی اسبق این تیم یک جنجال بزرگ رسانه ای بود. بسیاری از این حرکت دفاع کردند و هواداران نیز مبالغی را به حساب باشگاه ریختند. اما برخی دیگر این عمل را به شدت تقبیح کردند و گفتند شان باشگاه پرسپولیس به شدت با این کار پایین آمد.

ناصر محمدخانی

بازیکن اسبق پرسپولیس را می توانیم در سه خط خلاصه کنیم:

سال 1381: قتل همسرش لاله سحرخیزان

سال 1389: اعدام شهلا جاهد همسر دیگرش که متهم به قتل لاله بود.

سال 1395: ربوده شدن از سوی خانواده همسر جدید و صیغه ای اش!

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عثتورح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
فقط آخری !
داستان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
واقعا این اخریه یه فیلم جناحی پر فروش میشه
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
۰
۰
این آخری دیگه آخرشه!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها