رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از جلسه وزیر ورزش و صداوسیما دوربین‌ها مجوز ورود به ورزشگاه‌ها را پیدا کردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۲۹
تاج: پیش از عید با صداوسیما تفاهمنامه امضا می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی تاج درباره اجازه ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها گفت: وزیر ورزش و جوانان با دکتر علی‌عسگری رئیس صداوسیما امروز (پنج‌شنبه) مذاکراتی را با یکدیگر انجام دادند و تصمیم بر این شد که به سرعت و قبل از آغاز عید نوروز تفاهمنامه‌ای بین صداوسیما و فدراسیون فوتبال منعقد شود. به همین دلیل ما از سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال خواهش کردیم این فرصت را در اختیار صداوسیما قرار دهد تا قرارداد منعقد شود. اگر قرارداد منعقد شود که دیگر مشکلی وجود ندارد اما اگر قراردادی منعقد نشود مصوبه کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: بر سر مبلغ قرارداد صحبتی نشده و امروز توافق شده که مذاکره انجام شود. ما خواهان حقوق فوتبال هستیم و اهل دعوا و اینگونه مسائل هم نیستیم زیرا خواهان این هستیم حقوق باشگاه‌ها را بگیریم زیرا باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. به دنبال این هستیم که به سمت یک تفاهمنامه پایدار حرکت کنیم.

تاج در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه بلیت فروشی بازی‌های لیگ چه زمانی به باشگاه‌ها واگذار می‌شود، گفت: بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار خواهد شد اما ما یک قرارداد از قبل منعقد کرده‌ایم که به دنبال ثبت آن هستیم.

او درباره حضور کی‌روش در ایران و رفتن به روسیه گفت: قرار بود به ایران بیاید و برنامه‌های تیم ملی را مشخص کرده و در ادامه به روسیه برود. کارها طبق برنامه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها