جدال های بزرگ مرحله یک چهارم نهایی / شب صعود بایرن و رئال؟

دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود تا در پایان بازی‌های امشب، دو تیم از هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شوند؛ شبی که احتمالا بایرن‌مونیخ و رئال مادرید را به یک چهارم می‌فرستد.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۴۰
جدال های بزرگ مرحله یک چهارم نهایی / شب صعود بایرن و رئال؟

به گزارش جام جم آنلاین ، رئال امشب در ورزشگاه سن‌پائولو شهر ناپل مهمان ناپولی خواهد بود.

ورزشگاهی که امشب بدون تردید یک صندلی خالی هم نخواهد داشت. رئال بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک به سود خود تمام کرده و بازی ابتدای هفته را هم در غیاب بزرگانش در خانه ایبار با نتیجه 4 بر یک برده. گرت بیل و کریستیانو رونالدو در بازی شنبه در خانه ایبار بازی نکردند و با استراحت به بازی امشب رسیده‌اند. ضمن آن که رئال در بازی با ایبار انرژی زیادی مصرف نکرد و کاملا سر حال به نظر می‌رسید. کهکشانی‌ها در حالی که یک بازی کمتر از بارسلونا انجام داده‌اند، تنها یک امتیاز از این تیم کمتر دارند. ناپولی اما شنبه یک دیدار فوق‌العاده سخت را تجربه کرد. این تیم در خانه رم رده دومی به یک برتری ارزشمند و روحیه‌بخش رسید تا در جدول لیگ سری A ایتالیا به دو امتیازی رم برسد. در حال حاضر یوونتوس با 67 امتیاز تقریبا خیالی آسوده برای قهرمانی دارد و رم 59 امتیازی و ناپولی 57 امتیازی برای نایب‌قهرمانی می‌جنگند. بازی امشب اهمیتی فوق‌العاده برای هر یک از دو تیم دارد و با صد درصد قوای روحی به این بازی رسیده‌اند. البته رئالی‌ها به دلیل برد مناسب در بازی رفت، اوضاع روحی بهتر و امیدواری بیشتری دارند.

اما آرسنال در ورزشگاه امارات باید از بایرن مونیخ پذیرایی کند. دیداری که به نظر می‌رسد تشریفاتی شده باشد. بایرن مونیخ در بازی رفت توفانی تمام عیار راه انداخت که در آن، توپخانه توپچی‌های آرسنال با هم خراب شد. برد 5 بر یک هیچ چیز برای بازی برگشت باقی نگذاشت. اولین گل بایرن در بازی 27 بهمن در دقیقه 11 توسط آرین روبن به ثمر رسید؛ اما آلکسیس سانچس توپ برگشتی پنالتی خودش را در دقیقه 30 به گل تبدیل کرد تا آرسنال نیمه اول را با کلی امید و با تساوی یک ـ یک تمام کند؛ اما خانه آرزوهای قرمزهای لندنی در 20 دقیقه ایتدایی نیمه‌دوم به ویرانه تبدیل شد. در دقایق توفانی 53، 56 و 63 گل‌های دوم تا چهارم بایرن به ثمر رسید و آخرین گل قرمزهای مونیخی را توماس مولر در دقیقه 88 وارد دروازه حریف کرد تا تیر خلاص به آرسن ونگر شلیک شود. حالا مونیخی‌ها کاملا امیدوارانه به این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نگاه می‌کنند. آنها شنبه در بوندس لیگا در خانه کلن به برتری شیرین 3 بر صفر رسیدند تا بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شوند. آرسنال شنبه در چارچوب هفته 27 لیگ برتر انگلیس در خانه لیورپول بازی کرد. مسابقه‌ای که با شکست 3 بر یک آرسنال به پایان رسید و حاشیه‌های فراوانی را برای آرسنال و بخصوص آرسن ونگر سرمربی فرانسوی این تیم ایجاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها