رژیم لاغری سریع با تخم مرغ؛

تخم مرغ چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری دو کارگاه برای آماده‌سازی بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی دومین رویداد هنری «بهارستان» در هفت نقطه از شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۸۹
400 تخم‌مرغ رنگی برای نوروز پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با اشاره به بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی دومین سالانه هنری «بهارستان» گفت: این بخش از رویداد «بهارستان» اگرچه یک بخش فانتزی و دکوراتیو است، اما از سوی هنرمندان حرفه‌ای نقاش، تصویرساز و گرافیست با استقبال خوبی روبرو شد و بیش از 4 هزار اثر در این بخش به دبیرخانه رسید.

علیزاده ادامه داد: بر همین اساس آثار بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی را که یکی از بخش‌های مکمل دیوارنگاری است را افزایش دادیم و در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی 400 اثر تولید خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد در این بخش 250 هنرمند حرفه‌ای و 100 دانشجو در قالب 2 کارگاه دو روزه در هفت نقطه از شهر تهران و در میان شهروندان به ارائه اثر خواهند پرداخت و همین امر موجب خواهد شد تا شهروندان بتوانند از نزدیک از روند آفرینش هنری بازدید کنند.

علیزاده گفت: این کارگاه‌ها در روزهای 16 و 17 اسفندماه در ضلع شرقی بوستان ولایت درب ورودی نواب، داخل میدان آزادی (میدان کوچک) و میدان 7حوض نارمک برگزار خواهد شد. همچنین کارگاه دوم این بخش از دومین رویداد «بهارستان» در روزهای 21 و 22 اسفندماه در پارک ملت از سمت نیایش، خانه هنرمندان روبه‌روی ساختمان اصلی خانه هنرمندان ایران، پارک دانشجو، محوطه باز بوستان نوروز، میدان مشاهیر و میدان هفت حوض نارمک برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، آثار ارائه شده در این کارگاه‌ها نیز در آستانه نوروز در نقاط مختلف مناطق 22 گانه شهر تهران جانمایی می‌شود تا در ایام نوروز جلوه‌ای زیبا به شهر تهران ببخشند.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال 1396 در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
میدان هفت حوض نارمك زیباترین میدان تهرانه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها