ساندرا، همسر ایگور کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی والیبال ایران) با اصرار از همسرش خواسته تا سری به اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران بزند.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۸۲
ابراز علاقه همسر سرمربی تیم ملی والیبال برای کمک به هندبال بانوان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، روز چهارشنبه دهم اسفند ماه در جریان تمرینات تیم ملی بانوان که عازم مسابقات آسیایی کره هستند، ایگور کولاکوویچ به همراه همسرش ساندرا در اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران حضور یافت و پس از گپ و گفتی با بازیکنان و کادر فنی، دقایقی را با سرپرست فدراسیون هندبال به گفت و گو پرداخت.

ساندرا از علاقه‌اش به هندبال گفت و اینکه دوست دارد در کنار همسرش در ایران بماند و از آنجا که زمینه رشد و توسعه هندبال بانوان ایران را خوب ارزیابی کرده آمادگی خودش را برای آموزش تیم‌های پایه هندبال ایران اعلام کرد.

سرپرست فدراسیون هندبال ضمن ابراز خوشحالی از فرصتی که بوجود آمده و تخصصی که ساندرا کولاکوویچ در هندبال پایه دارد، گفت: حضور ساندرا با زمینه و پیشینه خوبی که دارد، فرصت مغتنمی برای هندبال بانوان ایران است تا بتوانیم از توانمندی وی نهایت بهره مندی را ببریم. من با شناختی که از همکاران و کاندیداهای ریاست فدراسیون دارم، مطمئن هستم هر کدام از دوستان که انتخاب شوند از این انرژی و توانمندی جهت تیم‌های پایه استفاده خواهند کرد.

ساندرا کولاکوویچ هم گفت: واقعا من از پتانسیل بانوان و دختران ایرانی در ورزش به وجد آمده‌ام و در این مدت کوتاهی که در ایران هستم در رشته‌های والیبال و هندبال و بسکتبال دیده‌ام که چقدر دختران شما با عشق و علاقه بدنبال یادگیری و کسب موفقیت هستند. چون رشته من هندبال است و تخصصی در این زمینه دارم بسیار استقبال می‌کنم اگر فرصتی فراهم شود که بتوانم به دختران هندبال ایران در امر یادگیری اصول اولیه و پایه هندبال کمک کنم.

ساندرا کولاکوویچ از هندبالیست‌های سابق مونته نگرو بوده که زمانی هدایت تیم ملی کشورش را هم برعهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها