سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: نمی‌دانم دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است یا تراکتورسازی. برخی به دنبال اهداف خود هستند. از بحث کسر امتیاز و محمد ایرانپوریان و... برای ما مشکل ساز شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹۸
قلعه‌نویی: نمی‌دانم دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است یا تراکتورسازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا در جمع خبرنگاران‌،‌ گفت: شهادت حضرت زهرا ام ابیها را تسلیت می‌گویم. بار دیگر درگذشت آتش‌نشانان را تسلیت می‌گویم. کسب جایزه اسکار از سوی اصغر فرهادی را تبریک می‌گویم.

وی افزود: از نجفی شهردار محترم تبریز تشکر می‌کنم. از دبیری،‌ فرهنگی و رحمانی هم که در این مدت ما را کمک کردند تشکر می‌کنم. همچنین از قاضی‌پور هم که پیگیر مسائل تیم است تشکر می‌کنم. برخی افراد خودشان صاحب همه چیز شدند اما با کوهی از مشکلات تراکتورسازی را گرفتار کردند.

سرمربی تراکتورسازی،‌عنوان کرد‌: سایپا نیم فصل دوم با نیم فصل اول خیلی فرق کرده است. آنها بسیار منسجم هستند و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را داریم. امیدوارم فردا هواداران زیادی بیایند نه شش هزار و شصت نفر. البته همان تعداد هم اندازه 60 هزار نفر تشویق کردند اما دوست داریم هواداران بیایند. حضور هواداران خیلی به ما کمک می‌کند. امیدوارم با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم. در مسابقه با سیاه‌جامگان در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم اما سپس شرایطمان بهتر شد. سه امتیاز حق‌مان بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد کردیم.

قلیعه نویی ادامه داد: نمی‌دانم دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است یا تراکتورسازی. برخی به دنبال اهداف خود هستند. از بحث کسر امتیاز و محمد ایرانپوریان و... برای ما مشکل ساز شدند. دیدید در آن برنامه تراکتورسازی هم جز تیم‌هایی بوده که بیشترین ضرر را متحمل شده البته من برنامه را ندیدم ولی این مسئله را شنیدم. شاید فکر می‌کردند بعد از بازی با پرسپولیس به جدول باز نگردیم اما با لطف اهل بیت و تلاش بازیکنان شرایط خوب شد. کارمان را ادامه می‌دهیم. حضور هواداران هم به ما کمک می‌کند. سایپا در دو بخش بازی می‌کند. یک بخش متمرکز روی دفاع است و بخش دیگر 4-5 بازیکن جلویی هستند که با سرعت خود فشار زیادی را وارد می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها