بنابر ادعای معتبرترین نشریه آفریقای جنوبی کی روش با سران فوتبال این کشور به توافق اصولی دست یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۲۳
موافقت اصولی کی روش با آفریقایی ها/ تکلیف کی روش تا دوشنبه مشخص می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مجله معتبر کیک آف، در گزارشی ادعا کرد که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با مسئولان فوتبال آفریقای جنوبی به توافق دست یافته و سرنوشت او نهایتا تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

براساس این گزارش فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به احتمال زیاد روز جمعه یا حداکثر تا دوشنبه هفته آینده نام سرمربی جدید خود را اعلام خواهد کرد،همه چیز بستگی به این دارد که آنها کی بتوانند مسائل مالی قرارداد کی روش را حل و فصل کنند.

آفریقای جنوبی کی روش را اولویت اصلی خود می داند اما چالش اصلی این است که او هنوز هم با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران قرارداد دارد.
کی روش است از سال 2011 بوده در ایران است، اما پس از این که تیم ملی ایران را در مقدماتی جام جهانی 2018 به صدر جدول گروه خود رساند،استعفا کرد.

این مجله در ادامه ادعا کرده است، هر چند در حال حاضر توافق اصولی با کی روش وجود دارد،آفریقای جنوبی نمی تواند پیش از حل و فصل شدن مسائل حقوقی قرارداد کی روش با ایران، او را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کند.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای معرفی سرمربی جدید خود محدودیت زمانی دارد زیرا این کشور در تقویم خود برای 20 تا 28 مارس بازی های دوستانه ای تدارک دیده است.

درباره رنارد،دیگر گزینه آفریقای جنوبی، به نظر می رسد پیچیدگی های مسائل مالی کمتر باشد زیرا در قرارداد او با مراکش بندی وجود دارد که به این مربی فرانسوی اجازه می دهد قرارداد خود را با این تیم فسخ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
۰
۰
بهتر است برود با همان آفریقاییها ......آدم به تیمی كه 6 سال زحمتش را كشیده پشت نمیكند!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
۰
۰
مربی فقط مربی ایتالیایی
اسمال
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
۰
۰
خلایق ....
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
۰
۰
این چه حرفی است كه می زنید، چرا پشت سر مردم حرف درآورید، كی روش مگه چه كار كرده؟! آخه چقدر شایعه؟خیلی مردی كارلوس خان!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها