آمار خوب علیرضا بیرانوند در طول چند هفته به طور کامل نابود شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۸۰
آمار ناامید کننده علیرضا بیرانوند: 7 گل در 4 مسابقه!

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس و علیرضا بیرانوند درحالی وارد زمین دربی برابر استقلال شدند که 6 بازی متوالی را بدون گل خورده سپری کرده بودند. کلین شیت برابر سیاه جامگان، سایپا، فولاد، گسترش فولاد، صبا و تراکتورسازی با شوت مهلک فرشید اسماعیلی از بین رفت و درست از اینجا بود که پرسپولیس و بیرانوند دیگر رنگ بسته نگه داشتن دروازه را ندیدند.

پرسپولیس در لیگ، 3 گل از استقلال خورد و یک بار هم دروازه اش برابر سپاهان باز شد. تیمی که تنها 5 گل در 20 بازی ابتدایی خورده بود، در دو هفته بعدی دروازه اش 4 بار باز شد.

در لیگ قهرمانان هم حسرت کلین شیت از همان ابتدای کار به وجود آمد و هنوز هم ادامه دارد. دروازه بیرانوند برابر الهلال، یک بار و در بازی با الوحده، دو بار باز شد تا حتی یک کلین شیت هم به نام پرسپولیس در آسیا ثبت نشود.

پرسپولیس تیمی بود که طی 20 بازی در لیگ برتر به علاوه یک بازی در جام حذفی، تنها 6 بار دروازه اش باز شده بود ولی از روز دربی، رویه عوض شد و 7 گل در 4 بازی خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
از صدقه سر مدافعان پرسپولیس بود كه از بازی دربی نقاط ضعف دفاع پرسپولیس هم لو رفت.و گرنه بیرانوند در حد و اندازه این جور تیمها نیست.تو چند بازی اخیر هیچ حركت خاصی از ایشون دیده نشده و تمام موقعیتهای خطرناك تبدیل به گل شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها