سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فشردگی‌کارم در فوتبال ایران کم‌تر شده است و این روزها بازی‌های اسپورتینگ را دنبال می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۶۹
کی‌روش: فشردگی کارم در فوتبال ایران کم‌تر شده است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه اختصاصی با رسانه تحلیلی - خبری رکورد و کوریو ده مانیا پرتغال تصریح کرد: اسپورتینگ یک تیم بزرگ و ریشه‌دار است، این تیم می‌تواند همچنان به صعود در جدول امیدوار باشد اما کارش خیلی سخت است.

وی ادامه داد: در مدت زمانی که فشردگی کار در فوتبال ایران کمتر شده به فوتبال باشگاهی پرتغال توجه و بازی‌های اسپورتینگ را دنبال می‌کنم.

مرد پرتغالی که وارد 64 سالگی می‌شود معتقد است که شیرهای پرتغال توان صعود و درخشش در فوتبال باشگاهی پرتغال را دارند اما کارشان ساده و سهل نیست.

کی‌روش تاکید کرد: قهرمانی هنوز برای اسپورتینگ ممکن است، البته شکست دادن تیم‌هایی چون پورتو یا بنفیکا سخت است و اسپورتینگ به راحتی نمی‌تواند منتظر لغزش این تمی‌ها باشد.

سرمربی اسپورتینگ در سال‌های 1994– 1996 افزود: اسپورتینگ کنترل امور را در دست خواهد گرفت و امتیازات زیادی منتظر رفتن در آغوش این تیم هستند. اسپورتینگ باید به کار خودش فکر کنم و تمرکز خود را روی کار خودش داشته باشد، خوب نیست که مدام به فکر همسایه‌ها باشد، تیم‌های دیگر مسیر خودشان را طی می کنند.

کی‌روش درباره وضعیت مورینیو و منچستریونایتد نیز گفت: او مربی خوبی است، اکنون در باشگاهی مربیگری می کند که من در آن خاطرات زیادی دارم، به عقیده من مورینیو در مسیر درستی گام بر می‌دارد و سال آینده، سال منچستریونایتد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها