دایی، نکونام، کاظمیان و... در اداره مالیات

نوروز ممنوع‌الخروجی!

مشکلات مالیاتی چهره‌های معروف فوتبال ایران برایشان به یک معضل تبدیل شده و در روزهای اخیر مسئولان اداره مالیات شاهد رفت و آمد بیشتر آنها به این اداره بوده‌اند. ازجمله چهره‌هایی که در اداره مالیات دیده شده‌اند می‌توان به علی دایی، علیرضا منصوریان، کریم باقری، جواد کاظمیان، جواد نکونام و... اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۸۰

این چهره‌های استقلالی و پرسپولیسی اخیرا با مالیات‌های نسبتا سنگینی روبه‌رو شده‌اند و در تلاش هستند تا مشکل خود را حل کنند. اداره مالیات در آستانه عید نوروز، پرونده مالیات فوتبالی‌ها را بررسی کرده و در این بین تعدادی از چهره‌های معروف را ممنوع الخروج کرده است.

اخیرا کریم باقری و علیرضا منصوریان به خاطر همراهی پرسپولیس و استقلال، قصد داشتند از کشور خارج شوند که متوجه شدند ممنوع الخروج هستند.

باقری به مالیاتی که برایش در نظر گرفته بودند، اعتراض داشت و می‌گفت درآمدش به حدی نبوده که چنین رقمی پرداخت کند. به همین دلیل با ضمانت توانست مجوز خروج از کشور را بگیرد. علیرضا منصوریان هم همین‌طور.

احتمالا در بازگشت از عمان، پاسپورت سرمربی استقلال در فرودگاه امام(ره) ضبط می‌شود، چراکه مبلغ مالیات این مربی بسیار سنگین است. منابع خبری فاش کرده‌اند او نزدیک به دو میلیارد و 800 میلیون تومان به اداره مالیات بدهکار است.

خود منصوریان در این باره به روزنامه جام‌جم توضیح می‌دهد: «مشکل به خاطر قرارداد نفت تهران است. قرار بود هر چه از قرارداد نفت می‌گیرم به اداره مالیات بدهم. این قولی بود که ما گذاشته بودیم، منتها باشگاه نفت تهران قرارداد مرا پرداخت نکرد و این مشکلات برایم به وجود آمد. امیدوارم هر چه زودتر هم مشکلات حل شود.»

با حساسیتی که اداره مالیات روی پرداخت مالیات‌ ورزشکاران دارد، به احتمال زیاد در آستانه نوروز خبرهای تازه‌ای در این باره منتشر خواهد شد. گویا چند چهره معروف فوتبال ایران بتازگی ممنوع‌الخروج شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها