خودروهایی که بیشتر چنین فرایندی روی آنها انجام می‌شود یا بیشترین سفارش را دارند از برندهای مرسدس بنز، آئودی، ب ام و، رولزرویس، بنتلی، کادیلاک، جاگوار، سیتروئن، لکسس و لینکلن هستند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۵۸
ثابت کردن مقاومت شیشه ضدگلوله

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،‌ عامل دیگری که در انتخاب خودروها دخیل است، اقلیم جغرافیایی و هدف از به کارگیری آن است. برای مثال لیموزین‌های کشیده و سدان ها برای محیط‌های عمومی در ایالات متحده، اروپا و آسیا مناسب بوده و خودروهای کوچک‌تری چون شورولت، فورد، پژو، پورشه، فولکس واگن که از نظر بدنه کمی جمع و جورتر هستند، برای امریکای جنوبی مناسب خواهند بود.

ولی اخیراً بیشترین رشد سفارش جهت ضد گلوله کردن خودروها در رده SUV داشته و پس از آن مرسدس بنز جی کلاس، شورولت سابربن، رنجروور، تویوتا لندکروز و نیسان پیس کیپر بوده‌اند.

آزمایشگاه‌هایی که در دنیا امکانات انجام چنین آزمایشی را دارند محدود بوده و تنها در آلمان، انگلستان، ایالات متحده و ابردین اسکاتلند هستند.

هیچ کدام از این شرکت‌ها حتی در حساس‌ترین شرایط اقدام به افشای مواد مورد استفاده در تولیدات و یا روش تولیدشان نمی‌کنند، زیرا در این صورت، تروریست‌ها و شرکت‌های رقیب مشکل ساز می‌شوند و باید به دنبال متد جدیدی بود و مجدداً هزینه و آزمایش و...

قراردادهایی امضا شده که هیچ وقت منقضی نمی‌شود و در آن قسم خورده‌اند که این اطلاعات به هیچ قیمتی به بیرون درز نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها