مشکلات خوزستان همچنان ادامه دارد و واکنش به وضعیت کنونی هوای خوزستان را می توان همچنان در رسانه ها و شبکه های مجازی دید. به ویژه که امروز رهبر معظم انقلاب هم بیانات مهمی درباره‌ لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم جنوب کشور بیان کردند.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۸۴
از ابتکار اینستاگرامی ابتکار تا کامنت اعتراضی علی کریمی برای رئیس جمهور +عکس

به گزارش جام جم آنلاین جولان گرد و غبار و قطعی برق و آب در خوزستان اتفاق تازه ای نیست، اما این بار طاقت جنوب ایران طاق شده است و صدای بسیاری از چهره های سرشناس ایران را هم درآورده است. پیش از این شاید سلبریتی ها با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام اعتراض آرامی می کردند تا خود را همپا با اتفاقات روز نگه دارند اما این بار قضیه فرق می کند و شخصی مثل علی کریمی نه تنها پست های تند و تیز درباره نبود مدیریت درست در این ماجرا منتشر می کند بلکه حتی در زیر پست های صفحه رئیس جمهور ایران اعتراض می کند و کامنت می گذارد!

کریمی روز قبل در پستی اینستاگرامی از رییس سازمان محیط زیست خواسته بود که اگر نمی تواند کاری برای مردم بکند استعفا بدهد و برود. پست اینستاگرامی علی کریمی که البته کامنت هایش بسته بود که جلوی هر گونه توهین گرفته شود. او نوشته بود:«خدا خدا خدایا برس به فریادش از دست ما که جز دعا و همدردی کاری بر نمیاد خانم ابتکار این مطلب دکتر شریعتی رو خوندی جایی!! اگر نمیتوانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی !!؟؟»

شماره 8 سابق تیم ملی فوتبال ایران اما 24 ساعت دوام نیاورد در ساعات پایانی روز شنبه وقتی با پست اینستاگرامی رییس جمهور در مورد خوزستان مواجه شد یک کامنت شدید الحن برای رییس جمهور نوشت :«دکتر روحانی کاش اون ابتکارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک پست با مردم خوزستان یه همدردی میکردن، کار دیگه که انتظاری نمیره!!!! کاش از کسایی استفاده کنید که دلسوز باشن ، خیلی زود دیر میشه دکتر، بزارین مردمی که به شما رای دادن بابت رای شون سر خورده نشن، یه تجدید نظر روی افراد اطرافتون بکنین، کار را دست کاردان بسپارید، حتماً لطفاً»


کامنت علی کریمی در پست اینستاگرامی رییس جمهور با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و صدها لایک گرفت، و تعداد زیادی از حاضران در پیج رییس جمهور از علی کریمی به خاطر کامنت اش تشکر کردند. آنها پست علی کریمی را در صفحه رییس جمهور یک اقدام شجاعانه می دانستند.

البته همه این ها در حالی اتفاق می افتد که آنسوتر از این جدل اینستاگرامی معصومه ابتکار رئیس محیط زیست ایران خبر داد ابتکار تازه ای در سخنرانی به خرج داده و سخنرانی اش در همدان در صفحه اینستاگرامش به صورت زنده پخش می شود! همچنین تصویری از یک بنر تبلیغاتی از او که رئیس محیط زیست را بانوی سبز و قهرمان زمین! نامیده بود در شبکه های مجازی و کانال های تلگرامی دست به دست می شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
مگر اینكه خودش از خودش بنر قرار بده وگرنه كار كه نمیكنه.
samira
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
این خانم هیچ كاری از دستش برنمیاد فقط حرفهایی میزنه كه آدم دلش به درد میاد
پارمیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
باز ببینید اگه مردم گول همین ها رو نخوردن و باز 4 سال دیگه بیچاره تر شدیم ... خبرنگاران مگه شما جز ملت عزیز ما و هموطنانمون نیستید خواهشا سانسور نكنید
سلیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
ظاهرآ این دولت آنقدر كه نگران اجرا نشدن كنسرتهاش هست نگران وضع اسفناك مردم نیست.
تشنه و گرسنه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
تو این مملكت مسئولین به فكر خودشون و اطرافیانشون هستن، برای ملت شهید پروره همیشه در صحنه هم كلی بدبختی و درد تنگدستی هست تا اموراتشون بگذره ، البته از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
اتفاقا لقب با مسمایه از قدیم به كور میگفتن عین علی و به كچل زلف علی.
دلخوش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
بابا چه خبرتونه بی خودی شلوغش كردین. سخنرانی مطهری كه لغو نشده این همه جنجال می كنین. فقط خوزستان رو گرد وخاك برداشته كه طبیعیه، برق و آبش هم قطع شده كه بالاخره وصل میشه. چند روز برق و آب نداشته باشن تازه بهتره، قدر نعمت رو میدونن. این همه هوچی گری برای اینه كه مسائل اصلی مثلا لغو سخنرانیها و كنسرتها را در حاشیه قرار بدین.
جوتدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
حمله نظامی دشمن بعثی هم نتوانست 11 شهر خوزستان را با هم تعطیل كند، اما مدیریت دولت تدبیر و امید توانست.
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
حمله نظامی دشمن بعثی هم نتوانست 11 شهر خوزستان را با هم تعطیل كند، اما مدیریت دولت تدبیر و امید توانست.

نیازمندی ها