نایب رییس کمیسیون عمران در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

افتتاح چند طرح عمرانی در برخی استانها قبل از ماه مبارک رمضان

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه اتوبوس بخش خصوصی و شهرداری و همچنین نرخ بلیت مترو در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۶۹
افزایش 15 و 20 درصدی نرخ اتوبوس و مترو در سال آینده

به گزارش جام جم آنلاین، اقبال شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه کمیسیون حمل و نقل درخصوص تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده، اعضای کمیسیون افزایش 15 درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های بخش خصوصی (تک‌کابین) را مورد تصویب قرار دادند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های دوکابین (بی‌آرتی) متعلق به شهرداری است و کرایه آنها براساس میزان پیمایش محاسبه شده است ادامه داد: کرایه این اتوبوس‌ها تا 10 کیلومتر 300 تومان، 10 تا 15 کیلومتر 400 تومان و بیش از 15 کیلومتر پیمایش 500 تومان تعیین شده است.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد افزایش نرخ مترو نیز گفت: بلیت مترو 20 درصد افزایش خواهد داشت و نکته قابل تأمل در این نرخ‌های جدید آن است که از سال بعد و پس از تأیید فرمانداری پول خرد حذف شده و اعداد به صورت رند در نظر گرفته شده‌اند.

شاکری افزود: این نرخ‌های تعیین شده در کمیسیون مصوب شده و باید برای بررسی و تایید نهایی به صحن علنی شورای شهر تهران برده شود تا به تصویب برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها