هفتاد و دومین مرحله یارانه نقدی به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان از نیمه شب سه شنبه، از سوی سرپرستان خانوار قابل برداشت خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۸
واریز یارانه نقدی، سه شنبه 26 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، یارانه بهمن ماه، نیمه شب سه‌شنبه ۲۶ بهمن ماه از سوی دولت واریز می‌شود.

بر این اساس هفتاد و دومین مرحله یارانه نقدی به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه، از سوی سرپرستان خانوار قابل برداشت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
به خاطر یك آپارتمان در منطقه ارزان قیمت پایتخت یارانه خانواده بنده قطع شد. كاشكی یه یارانه ای برای امثال بنده كه باید سالها اقساط وام مربوطه را بدن هم تصویب میشد . با تشكر از مسئولین گرامی
بینوا
United States
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
خیلی خوب خواهدشد دولت پرتلاش در آستانه سال نو ، قبل از پایان سال1395 یك واریزی بعنوان عیدی به مردم محروم و فقیر و كارگر و بینوا بپردازد و در سال 1396 مبلغ یارانه ها را از 45 هزار تومان به صد هزار تومان افزایش دهد تا با تقویت بنیه اقتصادی مردم و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بتوانیم پدر همه دشمنان را در بیاوریم و به اعتلای ملی برسیم
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
سیدخدا به داد ما برسه
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۰
۰
دولت قیمت حامل های انرژی و قیمت كالاها و خدمات را ده ها برابر افزایش داده ولی یارانه را حتی یك ریال هم افزایش نداده است و مردم را بخاطر پرداخت ناچیز یارانه به خاك سیاه نشانده است و دولت فكر می كند كه مردم متوجه این كار نیستند ولی این جوری نیست.

نیازمندی ها