بهروز سلطانی در گفت وگو با جام جم آنلاین.
«نباید به جام جهانی میرفتیم». این تمام حرف بهروز سلطانی است. گلر اسبق سرخها اطمینان دارد که تیم ملی ایران توانایی موفقیت و صعود از گروه خود را دارد، اما در عین حال میگوید با توجه به شرایطی که تیم ملی آنجا تجربه میکند و آن مجوز ۲۴ ساعت حضور در لس آنجلس، تیم ملی کلا نباید راهی جام جهانی میشد. او در گفتوگو با جام جهانی از شرایط تیم ملی، احتمال صعود از گروه و دیگر مسائل مربوط به تیم ملی صحبت میکند.
کد خبر: ۱۵۵۵۹۸۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
نگاهی به 8 آذر 1376 ؛ دو روز مانده به بیستوچهارمین سالگرد پیروزی تاریخی ایران مقابل استرالیا
دوباره کار کشیده بود به اما و اگر. دوبارهکار کشیده بود اگر فلانی به فلانی بخورد و اگر فلانی، فلانی را ببرد و اگر داور فلان نکند و اینها. طبق معمول قرار بود اولش جان به لب بشویم و گوشت تنمان آب شود و بعد لبمان به خنده باز شود. ساعت 2 بعد از ظهر بود. آنسالها طلبه بودم.آن روز را نرفتم مدرسه.تلویزیونمان سیاه و سفید پارس گروندیک بود.
کد خبر: ۱۳۴۹۸۴۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶