۴۰۵نفر از هموطنانمان دیروز قربانی کرونا شدند. این در حالی است که از شنبه هفته گذشته با افزایش آمار ابتلا و مرگومیر ناشی از بیماری کرونا، ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت های کرونایی را با توجه به رنگ بندی شهرها در نظر گرفت و اعمال کرده است.