بر اساس لایحه بودجه سال آینده جریمه رانندگانی که عوارض مصوب در شبکه آزادراهی را پرداخت نکنند ۲۰ درصد مازاد بر نرخ مصوب بوده و هر ماه به جرایم آنها درصد دیگری اضافه خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای ارتقاء ایمنی و تسهیل ترافیک هم اکنون ۳۳۰ کیلومتر از بزرگراههای کشور در مرحله مذاکرات و عقد قرارداد برای تبدیل شدن به آزادراه هستند.