رییس بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سهل الوصول ترین راه برای جلوگیری از بی قانونی و فساد، توسعه ورزش است.
کد خبر: ۹۹۵۳۲۳
دست‌یابی به قانون از مسیر ورزش

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، دکتر اسماعیل عرب در نشست مشترک با ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان رشت ضمن بیان این مطلب افزود: با توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران به ویژه از سنین پایین و پایه که ذخیره‌ای برای آینده ی ورزش استان و کشور می باشد، می توان با بی قانونی و فساد مبارزه کرد.

وی در این نشست که حسین محمدزاده، مربی باشگاه کشتی ملوان جوان رشت که در سال گذشته موفق به کسب عنوان بهترین و سازنده ترین مربی کشور شد، حسین ثبوتی کشتی گیر 17 ساله این باشگاه که چندی پیش به اردوی تیم ملی پهلوانی ایران دعوت شده و نیز رسانه ها حضور داشتند، افزود: هر کسی دارای استعدادی است که مختص به خودش می باشد و باید از این استعداد ها استفاده کند، البته امروزه استعداد باید در کنار علم قرار بگیرد تا به شکوفایی برسد.

رییس بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) گفت: جوانان و ورزشکاران باید از وجود کارشناسان مختلف مانند تغذیه، روان شناسان ورزشی و ... در کنار مربیان خود استفاده کنند و این مجموعه بیمارستانی همواره در این زمینه به ورزشکاران رشته های مختلف و از جمله کشتی کمک کرده و در آینده نیز این مهم را برای ارتقاء ورزش در دستور کار دارد.

عرب که از حامیان کشتی باشگاه ملوان جوان رشت و خود نیز از پیشکسوتان این رشته است،اظهار داشت:با حضور حسین محمدزاده که هم مربی مطرح کشوری و هم از قهرمانان کشتی ایران می باشد و جوانان مستعدی را نیز تا کنون از این باشگاه در سطح استان ، کشور و بین المللی معرفی کرده ، آینده ای درخشان تر از اکنون در انتظار کشتی ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری مسابقات و تورنمنت های مختلف و همچنین تامین ابزار اولیه کشتی گیران و ... گامی موثر در مسیر اهداف نیروی دریایی ارتش به عنوان نیرویی راهبردی و حضور در همه حوزه ها و همچنین تامین سلامت و امنیت در قالب گسترش ورزش برداریم و ساخت باشگاهی در این بیمارستان برای برگزاری تمرینات ویژه ورزشکاران که طی یک ماه آینده آماده بهره برداری می شود،در همین راستا صورت گرفته است.

حسین محمدزاده مربی باشگاه کشتی ملوان جوان رشت و یکی از قهرمانان سبک وزن کشتی ایران نیز اعلام کرد: با حمایت بیمارستان در سال گذشته حمید طوفان و حسین ثبوتی از ملوان جوان رشت به اردوی تیم ملی ساحلی ایران راه یافتند و همچنین برگزاری چندین مسابقه با استان های مازندران و قزوین و ... با این حمایت ها صورت گرفت که کمک شایانی به ارتقاء سطح کشتی باشگاه و استان داشته است.

وی در پایان به حمایت بیش از پیش مسئولین از کشتی گیران جوان و رفع مشکلات مالی آنان برای بهبود اوضاع کشتی گیلان تاکید کرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از حسین ثبوتی کشتی گیر باشگاه ملوان جوان رشت که چندی پیش به اردوی تیم ملی پهلوانی ایران راه یافته و در سال گذشته نیز نائب قهرمان آسیا در رشته سامبو شده ، تقدیر شد.

مجتبی عابدینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها