بازار حدس و گمان‌ها درباره پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 8 حسابی داغ است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع خبری معتبر به نام الدار مورتازین، این گوشی در دو نسخه 5.7 و 6.2 اینچی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۲۵۹

گفته شده دو تراشه اکسینوس 8895 و اسنپ‌دراگون 835 در این گوشی استفاده خواهد شد و پردازنده گرافیکی آن نیز توسط ARM طراحی شده است. شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه USB تایپ C از دیگر مشخصات فنی گلکسی اس 8 خواهد بود. به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر جای خواهد گرفت. طبق اظهارات مورتازین، قابلیت Beast Mode یا Game Mode در این گوشی به کار گرفته خواهد شد تا بتوان حداکثر استفاده را از ظرفیت سخت‌افزاری گوشی کرد.

نکته جالب دیگر درباره نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ این است که احتمالا یک دکمه اضافه مربوط به دستیار هوشمند موسوم به بیکسبی روی گلکسی اس 8 قرار خواهد گرفت.

همچنین تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد دوربین پشت آن برآمدگی نخواهد داشت، در حالی که در گلکسی اس 6 حدود 1.6 میلی‌متر و در گلکسی اس 7 نزدیک به 0.8 میلی‌متر برآمدگی دوربین در پشت دستگاه وجود داشت. به نظر می‌رسد گلکسی‌اس 8 از گلکسی اس 7 ضخامت کمتری داشته باشد.

هرچند سامسونگ در سه سال گذشته گوشی‌های پرچمدار خود را در نمایشگاه MWC که اوایل اسفند برگزار می‌شود، رونمایی کرده است، اما این بار طبق گفته رئیس بخش موبایل سامسونگ خبری از گلکسی اس 8 در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل نخواهد بود و احتمالا باید اوایل فروردین منتظر این گوشی باشیم. انتظار می‌رود گلکسی‌اس 8 حدود 700 تا 750 دلار و گلکسی اس 8 پلاس حدود 850 دلار قیمت‌گذاری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها