حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، در جمع خبرنگاران درباره راه‌اندازی سامانه جامع انبارداری اظهار داشت: از سال آینده انبارداران و اصنافی که در سامانه ثبت‌نام نکنند در ورود و خروج کالا دچار مشکل می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۴۰۶۱

وی افزود: سامانه جامع انبارداری برای ورود و خروج کالا در کشور و در استان راه‌اندازی شده و همه انبارداران و واردکنندگان باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: در 3 ماه آینده از ورود و خروج کالاهایی که مشخصات انبارداری آنها ثبت نشده باشد جلوگیری می‌شود و صاحبان آنها باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن، برنامه آموزشی و کارگاه را در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌کند تا با این سامانه بیشتر آشنا شوند و خدمات و کارهای این سامانه در جامعه نهادینه شود.

قوانلو افزود: با برگزاری این دوره‌ها امیدواریم هر چه سریع‌تر اطلاعات انبارداری ما در سامانه ثبت شود و با اطلاعات کامل و شفاف عرضه کالا در سطح استان با دقت انجام شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: افراد با مراجعه به سایت بهین‌یاب صنعت و معدن و یا مراجعه به سامانه www.mws.ir می‌توانند ثبت‌نام کنند و در آینده از خدمات این سامانه برخوردار شوند. وی اظهار داشت: موفقیت این طرح مستلزم همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی قید شده در قانون و اطلاع‌رسانی صحیح به آحاد جامعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها