مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که همه توان و امکانات این شرکت برای کمک به حادثه ساختمان پلاسکو بسیج شده‌است گفت:٢٠ گروه برشکار، هشت دستگاه جرثقیل و ٢٠٠ نیروی متخصص آواربرداری در محل حادثه حضور دارند و تمام نیروهای امدادی و عملیاتی آبفای استان تهران در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۹۲۲۲۳
جزییات عملیات نیروهای امداد آبفای تهران برای نجات آتش‌نشان‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، محمد پرورش در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: ستاد بحران آبفای استان تهران بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تشکیل شد. نیروهای متخصص حفر تونل این شرکت تلاش دارند تا از طریق ساختمان‌های مجاور بتوانند به طبقات زیرین ساختمان راه یابند و کار نجات آتش‌نشان‌های گرفتارشده را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: در حادثه پلاسکو هیچ آسیبی به لوله‌های آب وارد نشده است. پرورش گفت: نه‌تنها آب در این منطقه قطع نشده است، بلکه برای استفاده از آتش‌نشان‌ها فشار آب را افزایش داده‌ایم.

بنا به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، از شب گذشته تا کنون تلاش‌ها برای برداشتن آوار و حفر تونل از ساختمان‌های مجاور پلاسکو ادامه دارد و نیروهای امدادی آبفای استان تهران پس خاتمه عملیات برش سازه‌های فلزی بنا، مشغول حفر تونل برای رسیدن به آتش‌نشان‌ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها