رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران:

۳۰۰۰ هزار ساختمان در تهران، وضعیت مشابه پلاسکو دارند

خبرنگار شبکه خبر لحظاتی قبل گزارش داد عوامل آواربرداری پلاسکو مسئول تاسیسات این ساختمان که یک پیرمرد است را پیدا کرده اند و قرار است راهی که او نشان میدهد را برای ورود به پلاسکو بررسی کنند.
کد خبر: ۹۹۲۱۹۶
اطلاعات یک پیرمرد امید تازه برای یافتن راه ورود آتش نشانان به پلاسکو

به گزارش جام جم آنلاین، این پیرمرد مسیر کانال فاضلاب پلاسکو را به آتش نشانان و نیروهای امدادی نشان داده که در ضلع جنوبی این پاساژ واقع است و در صورت تائید وجود این کانال در بیرون آوار، مسئولان در صدد خواهند بود این مسیر را نیز برای رسیدن به زیر ویرانه ها امتحان کنند.

هم اکنون عملیات پاکسازی فضایی که گفته می شود کانال فاضلاب زیر آن قرار دارد اغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
یا خدا فقط خودت كمك كن....
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
قاتل این افراد ما مردم هستیم كه كسانی رو برای انتخاب كردیم كه بلد نیستند درست قانون گذار كنند اگر رییس و مسول قسمت و یا شهردار این شهر از مسایل شهرسازی و ساختمان سازی در حد كمی هم سر در میاورد هیچ وقت این اتفاق نمی افتاد .
بله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
دقیقا ، این نتیجه فله ای رای دادن به لیستهای سیاسیه بدون در نظرگرفتن علم ودانش وتخصص اونها .
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
ضمن احترام به همه ورزشكاران
تاوقتیكه مسئول شهری ما و مدیران ما بر اساس گروه سیاسی ونه تخصص انتخاب بشوند و كشتی گیر و رزمی كار وارد عرصه تصمیم گیری شوند وضعیت همینگونه هست.
م.منوچهر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
من میخوام ساختمان 6 طبقه 50 ساله خودم را ایمن كنم. به كجا مراجعه كنم كه مطمئن باشم - جواب كارشناسی كامل بگیرم - كپسول های مناسب آب و كف و .... كه مطمئن باشم شارژ هستند و سرویس دوره ای میشوند و اگر خالی شد شارژ میشوند و..........
مسئله فرهنگ سازی و كمك به شهروندان است . اینكه میگویند 3000 ساختمان مشابه وجود دارد از این آمارهای كشكی است چون تا بحال در این 50 سال یك نفر از طرف شركتها و شهرداری و غیره برای بررسی ملك ما نیامده. شوفاژخانه گازی. آسانسور و طبقات را بازرسی نكرده و....
شهرداری ها در دنیا برای اینگونه كارها فعال هستند و پول هم میگیرند در ایران هم چه اشكالی دارد شهرداری و آتش نشانی به ساختمان های قدیمی مراجعه و تقاضای بازدید فنّی كنند، حتی شركت گاز و برق و آب هم و حتی پلیس هم . این هزینه های جزئی در مقابل آن فرهنگ و فایده های اتی در حكم هیچ است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
تو یك درصد احتمال بده كه اینا با رای من وتو اومدن اینجا نشستن!!!!! دلت خوشه ها
اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
باسلام رییس اداره آب وفاضلاب تهران كلاهشو بذاره بالاتر ، فقط بلدن خوب پول از مردم بیچاره بگیرند و وقتی هم اعتراض میكنید فوری میگویند انشعاب آب قطع میشه ما ۳ ساله تو قبض ابمون هزینه دفع فاضلاب میدیم آنهم به ناحق چون تازه قراره سال دیگه لوله گذاری بشه خلاصه سازمان آب وفاضلاب تهران نقشه فاضلاب رو نداره و یه پیرمرد باید بعد از یك روز بیاد اونو نشون بده این هم از مدیران ما و شایسته سالاری باید اینها رو بذاری لای جرز دیوار
محمد.. شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
آقا ... سئوال . در همین بازار و حوالی آن چند تا سرا و تیمچه و ساختمان هست كه در دوره قاجار ساخته شده و هنوزهم مورد بهره برداری هستند .. و اغلب با آجر و ملات ساخته شدن . نه با تیر آهن و بتون . بنظر بعضی 56 سال برای این بنا قدمت نبود و در صورت رعایت بعضی نكات چندین سال دیگر هم دوام میآورد ..
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
شاید اگر ساختمان نوساز هم بود در صورت آتش سوزی و بودن گازوئیل دچار همچین وضعیتی میشده

نیازمندی ها