بلاتکلیفی فرنگی‌کاران با دعوت از المپیکی‌ها

سکوت سوریان

در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی، نفرات المپیکی نیز به اردو دعوت شدند و افشین بیابانگرد و یوسف قادریان نیز خط خوردند. این اردو روزهای 27 دی تا 7 بهمن در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود که نفرات المپیکی مانند سوریان، نوروزی، عبدولی و رضایی نیز به این اردو فراخوانده شدند و دو کشتی‌گیر ایران در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی از اردو کنار گذاشته شدند.
کد خبر: ۹۸۹۰۲۴

در هفته‌های گذشته، علی اشکانی سرمربی فرنگی‌کاران تلاش زیادی انجام داده تا از طریق رایزنی با نفراتی مثل قاسم رضایی و حتی امید نوروزی، نظر آنها را برای حضور در اردوها جلب کند اما در این راه ناموفق مانده است. در حال حاضر حتی حضور سعید عبدولی هم در اردوها کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

حمید سوریان نیز به صورت تلویحی از دنیای کشتی، خداحافظی و اعلام کرده است قصد استراحت دارد. سکوت سوریان در این روزها که دعوت شده هم بر بلاتکلیفی اردوی علی اشکانی افزوده است. امید نوروزی نیز تأکید کرده است می‌خواهد یک سال استراحت ‌کند. قاسم رضایی هم گویا قصد دارد تمریناتش را در آمل پشت سر بگذارد و او هم پای به خانه کشتی نمی‌گذارد. سعید عبدولی، دیگر فرنگی‌کار مدال‌آور المپیکی هم شرایط نامشخصی دارد. به‌این ترتیب علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مانند انتخاب دستیارانش که با جواب منفی تعداد زیادی از پیشکسوتان کشتی و کشتی‌گیران سابق روبه رو شده بود، با «نه» قاطع مدال‌آوران المپیکی روبه‌رو شده است.

خداحافظی در کار نیست

فرهاد اسماعیل‌نژاد مربی تیم ملی، درباره دعوت نکردن از افشین بیابانگرد و یوسف قادریان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفته است: با توجه به این که قرار است تیمی منتخب از کشتی فرنگی به تورنمنت هنری دوگلان پاریس اعزام شود، اردویی شش‌روزه متشکل از کشتی‌گیران اصلی و حریفان تمرینی از اول بهمن تشکیل خواهد شد و سپس روانه فرانسه می‌شوند. با توجه به حضور بیابانگرد و قادریان در جام تختی، دیگر کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات به اردوی بهمن ماه دعوت نشدند و قرار است نفراتی که در پاریس روی تشک می‌روند در این اردو حاضر باشند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره دعوت از سوریان، نوروزی و قاسم رضایی می‌گوید: هیچ کدام از این کشتی‌گیران به صورت رسمی خداحافظی نکرده‌اند. در اردوهای قبلی هم آنها می‌توانستند به صورت داوطلبانه حضور داشته باشند. از حضور المپیکی‌ها در اردوهای تیم ملی استقبال می‌کنیم زیرا انگیزه نفرات را بیشتر می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها