برنامه سفر تیم ملی به دبی در شرایطی اعلام شده است که گویا سه بازیکن جدید هم به لیست دعوت‌شدگان اضافه شده‌اند.
کد خبر: ۹۸۵۱۱۳
تیم ملی فوتبال فردا راهی دبی می شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، اردوی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان از امشب (یکشنبه) در هتل المپیک آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان ساعت 19:30 باید خود را به کادرفنی معرفی کنند. سپس اعضای تیم ملی ساعت 9 صبح فردا از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی امارات می‌شوند تا تمرینات خود را در باشگاه ایرانیان دبی پشت سر بگذارند.

طبق اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال برای این اردو 19 بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند، اما سایت باشگاه گسترش فولاد دو بازیکن جدید هم به لیست اضافه کرده است. مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع جوان این تیم و مهدی رحیم زهیوی، مهاجم استقلال خوزستان نفراتی هستند که دعوت نبودند و گویا همراه با محمد ایران‌پوریان به لیست اضافه شده‌اند.

اولین تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و برنامه‌های بعدی تمرین ملی‌پوشان در اردوی امارات مشخص نیست. با این حال شاگردان کی‌روش در اردوی دبی دیداری تدارکاتی را روز 17 دی‌ماه مقابل مراکش انجام خواهند داد که این دیدار در ورزشگاه العین برگزار می‌شود، دیداری که به احتمال بسیار زیاد پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دیدار دوستانه تیم ملی مراکش با بورکینافاسو هم 15 دی‌ماه برگزار خواهد شد، اما مراکشی‌ها با تیمی از منتخب لیگ‌شان و بازیکنان جوان به مصاف بورکینافاسو خواهند رفت و لژیونرهای فوتبال این کشور که در تیم ملی اصلی حضور دارند، مقابل ایران به میدان خواهند رفت.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته راهی دبی شد تا شرایط اردویی را بررسی و کارهای مربوط به دیدار تدارکاتی مقابل مراکش را پیگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها