سایت فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرد تیم ملی فوتبال این کشور ۱۵ اسفندماه در این کشور به مصاف تیم ملی بورکینافاسو برود.
کد خبر: ۹۸۴۶۷۵
دیدار تدارکاتی ایران و مراکش لغو شد؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، سایت فدراسیون فوتبال مراکش در خبری اعلام کرد تیم ملی فوتبال این کشور که در حال حاضر اردوی تدارکاتی خود را در امارات برگزار کرده قرار است روز چهارم ژانویه یعنی 15 اسفندماه در مراکش به مصاف تیم ملی بورکینافاسو برود.

به گزارش فارس، این در حالی است که طبق اعلام فیفا و البته مسئولان فدراسیون فوتبال ایران قرار است تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش در تاریخ 17 دی ماه یعنی دو روز بعد از دیدار مراکش مقابل بورکینافاسو در امارات به مصاف یکدیگر بروند که با توجه به خبر منتشر شده در سایت فدراسیون مراکش به نظر می‌رسد برگزاری این دیدار در تاریخ فوق تا حدودی غیرممکن بوده و در نهایت محقق نشود.

مراکشی‌ها قرار است تا اواسط هفته جاری به اردوی خود در امارات پایان داده و برای ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آفریقا راهی کشورشان شوند که بر همین اساس دیدار با بورکینافاسو نیز در همین کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس با وجود اینکه هنوز فیفا برگزاری دیدار ایران و مراکش را قطعی می‌داند به نظر می‌رسد بازگشت دوباره مراکشی‌ها بعد از دیدار با بورکینافاسو به امارات منطقی نبوده و به این ترتیب شاید بازی ایران مقابل حریف آفریقایی برگزار نشود.

این دیدار قرار بود 17 دی ماه در ورزشگاه العین امارات برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها