«مهران رسام» تهیهکننده سریال در گفتوگو با فارس، عنوان کرد: تصویربرداری این سریال به کارگردانی حسین سهیلیزاده به مرز 70 درصد رسید. وی ادامه داد: بتازگی امیر غفارمنش مقابل دوربین سهیلیزاده قرار گرفته و گروه تولید نیز حوالی غرب تهران در یک رستوران مشغول تصویربرداری هستند و تا اواسط بهمن تصویربرداری ادامه خواهد داشت. این تهیهکننده افزود: طبق خبری که از شبکه دو به ما اعلام شده، زمان پخش این سریال ایام نوروز است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند