رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون حدود 1500 وسیله نقلیه متخلف در قالب طرح برخورد با تخلفات شبانه در بزرگراه های تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۵۲۶
اعمال قانون 1500 وسیله نقلیه در طرح تخلفات شبانه تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: در این طرح که از ساعت 22 دیشب تا بامداد امروز ادامه داشت در مجموع بعد از کنترل 400 کامیون، 34 مورد به علت نداشتن معاینه فنی ،42 مورد به علت دودزا بودن و 12 مورد به علت سرعت غیرمجاز اعمال قانون و 5 مورد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: در بخش برخورد با مزاحمت های ترافیکی و دور دور کردن ها، 165 خودرو اعمال قانون و 5 مورد نیز توقیف شد.

سردار مهماندار گفت: در بخش حرکات مارپیچ ، خطرناک و سرعت ، 105 خودرو اعمال قانون و 8 خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: در مجموع برخورد ماموران پلیس با سایر تخلفات رانندگی به اعمال قانون هزار و 105 مورد انجامید.

سردار مهماندار گفت: طرح ضربتی برخورد با تخلفات شبانه با حضور 400 نیروی پلیس شامل پلیس پیشگیری، یگان امداد، پلیس افتخاری و پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب صد تیم از دیشب در تهران کلید خورد.

وی افزود: این طرح بر اساس خواست و مطالبه مردم و همچنین نیاز ترافیک تهران برای برخورد با رانندگان پرخطر و حادثه ساز اجرا شده است و ادامه خواهد داشت.

سردار مهماندار گفت: در این طرح با تخلفاتی مانند حرکات مارپیچ، خطرناک و سرعت های زیاد به شدت برخورد می شود.

وی افزود: با کامیون هایی که دارای نقص فنی هستند یا با حرکات خطرناک موجب نگرانی و سلب آسایش شهروندان در معابر می شوند، رانندگانی که به صورت دور دور موجب ترافیک های بدون علت می شوند و موتور سیکلت های سنگینی که تردد آنها ممنوع است و شبانه با انجام حرکات خطرناک موجب ناراحتی سایر رانندگان و مردم می شوند؛ به شدت برخورد می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ضربتی برخورد با تخلفات شبانه بامداد امروز در 5 نقطه پایتخت شامل بزرگراههای نیایش، همت به سمت غرب، انتهای بزرگراه بابایی در سمت شرق و حکیمیه و خیابان های شهید اندرزگو و منطقه سعادت آباد اجرا شد و این طرح در شب های آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها