آلبوم «با نیلوفر تا مهتاب» به عنوان نخسیتن آلبوم صوتی ریلکسیشن ایرانی به قلم و با اجرای مهرداد محمد پور، آهنگسازی و تنظیم ایمان حجت به انتشار مجدد رسیده است و همچنان شنیده می شود.
کد خبر: ۹۸۱۱۶۷
«با نیلوفر تا مهتاب» همچنان شنیده می شود

به گزارش جام جم آنلاین این آلبوم بر اساس پژوهشی از دکتر حسن قاسمعلی پور، در آبان 1392 در دسترس مخاطبان روانشناسی، ادبیات و موسیقی قرار گرفته است و به تدریج مورد توجه ویژه طیف های مختلفی از علاقمندان اینگونه آثار قرار گرفت؛ و نهایتا با اقبال عمومی در جامعه مواجه شد؛ که این روند همچنان رو به افزایش است.
اثر یاد شده علاوه بر دریافت پروانه نشر از دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (به عنوان نخستین آلبوم ریلکسیشن تالیفی ایرانی) از سوی سازمان نظام مشاوره و روانشناسی ایران و نیز انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران مورد ارزیابی دقیق علمی و کارآزمایی عملی قرار گرفت.
همچنین مورد بهره برداری گسترده نهادهایی که متولی پیشگیری از بروز انواع ناهنجاری های روانی و رفتاری و درمان آسیب های ناشی از این گونه اختلالات، با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در سطح کلان جامعه هستند، قرار گرفت.
ویژگی منحصر به فرد آلبوم صوتی مذکور، بیان شاعرانه تکنیک های تن آرامی، منطبق با اصول علمی و روان شناسی است؛ که با هدف تحریک قاعده مند حس تخیل و قدرت تفکر شنونده، به رشته ی تحریر درآمده؛ و نتیجه ی آن ایجاد فضای ذهنی اَمن و آرام در وی، جهت انجام تکنیک های تن آرامی از جمله خاموشی ذهن، تنفس عمیق، تجسم فعال و شل کردن تدریجی عضلات است. دو قطعه از این آلبوم را به بهانه انتشار مجددش می توانید از اینجا بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
بنده نزدیك به یكسال پیش این كار رو با زحمت بسیار و به واسطه همین تبلیغات در سایتهای مختلف خریداری كردم ولی متاسفانه چیزی جز چند دیالوگ مبهم و نا مانوس و یك سری موسیقی الكترونیك نیست ای كاش با اندكی تامل در خصوص آثار هنری مطلب نوشته شود تا مردم گمراه نشوند و از رسانه هایی همچون جام جم كه بنده از طرفداران پرو پاقرصش هستم با پیشینه ای درخشان بیش از این انتظار میره كه اینطور آثاری رو تبلیغ كنند. با تشكر

نیازمندی ها