سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: وقتی یک مربی استقلال محروم است منصوریان دیگر دستیارش را می فرستاد تا تماشاگران را تحریک کند.
کد خبر: ۹۸۰۸۸۶
حمله تند علی دایی به منصوریان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی دایی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: لازم می دانم این برد را به آقای غلامپور و سیاوش عزیز تقدیم کنم. ما فقط برای برد آمده بودیم و در کل زمان بازی موقعیت گل ما چندین برابر استقلال بود. خوب بازی کردیم اما متاسفانه آقای خورشیدی کار قشنگ خودش را زیر سوال برد و 120 دقیقه علیه ما سوت زد. وقتی هم بازی تمام شد دانشگر را اخراج کرد و تیم من را برای بازی بعد نابود کردند. این همه به من فحاشی شد آقای داور چکار کرد؟

وی افزود: تمام فحش هایی که به من دادند به خودشان، به بچه هایشان، به زنانشان، به مادرشان، اگر جرات دارند بیایند جلوی خود من توهین کنند. وقتی خرمگاه نیست منصوریان دستیار دیگری علی چینی را فرستاد تا تماشاگران را تحریک کنند. الان دوره آرسن لوپن بازی است. الان دارند شو بازی می کنند و تماشاگران را تحریک می کنند. اینها تقصیر کمیته انضباطی است که اصل کاری ها را محروم نمی کنند.

استقلال هستید، تماشاگر دارید با ارزش هستید اما این نمی شود که همه بیایند دست و پا بسته بیایند جلوی شما بازی کنند. تیم ما باید با اختلاف سه چهار گل به برتری می رسید. آنها گل آفساید به ما زدند اما متاسفانه تلویزیون جمهوری اسلامی که دم از انصاف و اسلام می زند گل ما را نشان نمی دهد. آقای مزدک میرزایی ما استقلال و پرسپولیس نیستیم اما انصاف داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
باز علی دایی یه بازی برد!!!!!!!!!
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
حالم ازاین بیانات این توپ بازخراب شد.بابانابسلامتی شما باید سرمشق نوجوانان ماباشید.اینجاست كه شهرت وپول آدم های بی جنبه روبفساد میكشد.آقای عزیز آستانه صبروتحمل داشته باش.این دیارباخون شهیدان مطهرشده
م ر از خرم اباد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
این بازی را استقلال باید برنده می شد باز به داور باخت.
حاجی حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
ترا خدایك كم ازمربیان خارجی یادبگیرید
رشید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
دایی اینو خوب اومد : دوره آرسن لوپن بازی تمام شد. منصوریان فكر كرده با این كارها می تونه جو رو بهم بریزه و برنده بیرون بیاد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
هر وقت مهدی طارمی گل زد منصوریان هم میبره!!!!!آقای منصوریان شما دوره بازیگریتم خوب نبودی حالا آمدی .. بزنی به استقلال؟؟؟جلو استرالیا یادته چند تا سوتی دادی تا اومدی تو زمین توپ لو دادی نزدیك بود گل بشه....
زنده باد هر كسی رو فوتبال غیرت داره: اكبر میثاقیان.فیروز كریمی.فرهاد كاظمی .ویسی.دایی.مرفاوی.فركی.علی فیروزی (مربی سابق نفت آبادان) و....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
كلا هرچی مافیا و ناپاكیه تو فوتبال از خانواده استقلاله قبلا كه قلعه نویی بود و لیدراش حالا منصوریانم آلوده شده
ادبیات فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
تو رو خدا لحن آدم تحصیل كرده چاله میدونیه ما رو باش !!
بسیجی شلمچه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
سلام پس كی نظریات ما چاپ خواهدشد

نیازمندی ها