پسر جوان که در اجرای نقشه ربودن دختر جوان ناکام مانده بود، به تشریح سناریوی شیطانی خود پرداخت.
کد خبر: ۹۸۰۳۸۰

چندی قبل نگهبان یک شرکت در طرقبه مشهد، متوجه دختری جوان شد که خود را از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت کرد. مرد نگهبان بلافاصله خود را به دختر جوان رساند که او مدعی شد راننده او را با تهدید ربوده بود. در ادامه با حضور ماموران در محل حادثه، دختر جوان به بیمارستان منتقل شد و بعد از بهبود حالش مورد تحقیق قرار گرفت. او در جریان تحقیقات گفت: شب حادثه برای خرید از خانه خارج شدم. یک دستگاه خودروی رانا مقابلم توقف کرد و من مقصدم را گفتم. راننده پسری جوان بود که رفتار عادی داشت. بعد از خرید دوباره سوار ماشین شدم تا به خانه بازگردم. در حال بررسی پیغام‌های تلگرام بودم که متوجه شدم راننده به سمت بیراهه حرکت می‌کند. از او خواستم توقف کند اما با سرعت به مسیرش ادامه داد. نمی‌دانستم چکار کنم.

به نامزدم زنگ زدم که او خواست سر و صدا کنم و در یک پیچ خودم را از ماشین به بیرون پرت کنم. با راننده درگیر شدم و او شروع به کتک زدن من کرد. در یک لحظه متوجه شدم سرعت ماشین کم شد. از فرصت استفاده کرده و خودم را به بیرون از ماشین پرت کردم. نگهبان یک شرکت که شاهد این صحنه بود به کمک من آمد و راننده از محل گریخت. در زمان فرار متهم توانستم چند شماره از پلاک خودرو را یادداشت کنم.

با توجه به حساسیت موضوع با دستور رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کرده و با ردیابی‌ها توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند. پسر جوان در بازجویی‌ها منکر آدم‌ربایی شد، اما بعد از روبه‌رو شدن با شاکی و شناسایی شدن توسط او، لب به اعتراف گشود و گفت: پیش از این در کار پخش لبنیات بودم که به‌دلیل مشکلات و درآمد کم، کارم را تغییر داده و مسافرکشی می‌کردم. روز حادثه با دیدن شاکی نقشه‌ای شوم به سرم زد و دچار وسوسه شدم. او حواسش به تلفن همراه بود و به مسیر دقتی نداشت. من هم از این فرصت سوءاستفاده کرده و او را به محلی خلوت کشاندم. دختر جوان وقتی متوجه موضوع شد به مقاومت پرداخت و در مقابل یک شرکت خود را از ماشین به بیرون پرت کرد. در یک لحظه اسیر وسوسه‌های شیطانی شدم و حالا درخواست بخشش دارم.

پس از اعترافات پسر جوان او با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد.

علیرضا حقیقت‌طلب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها