آزاد سازی حلب،در گفتگوی جام جم آنلاین با یک کارشناس منطقه

تثبیت دولت سوریه و اقتدار حزب الله با آزاد سازی حلب/ سقوط پالمیرا یک ترفند نظامی بود

نتایج جالب یک نظرسنجی درباره ادامه حیات سیاسی بشار اسد

همزمان با پیروزی های چشمگیر ارتش سوریه در شهر حلب، پایگاه روزنامه فرانسوی لوفیگارو از امروز (سه شنبه) یک نظرسنجی را آغاز کرده است که بوسیله آن نظرات مخاطبان خود را درباره ادامه حیات سیاسی بشار اسد جویا می شود.
کد خبر: ۹۷۸۵۹۴
نتایج جالب یک نظرسنجی درباره ادامه حیات سیاسی بشار اسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا پایگاه اینترنتی روزنامه لوفیگارو، در این نظر سنجی تاکنون بیش از 20 هزار نفر شرکت کرده اند که 64 درصد از آنها به اینکه بشار اسد همچنان در راس حکومت سوریه باقی بماند، پاسخ 'بله' داده اند.

همچنین در این نظرسنجی تنها 36 درصد به این پرسش پاسخ 'نه' گفته اند.

درج این نظرسنجی در پایگاه اینترنتی روزنامه لوفیگارو در حالی انجام می شود که ارتش سوریه در روزهای گذشته پیروزی های چشمگیری را در برابر تروریست ها و حامیان غربی-عربی آنها در شهر حلب به دست آورده است.

در حالی که بسیاری از رسانه های دیداری و شنیداری غربی-عربی برای کم رنگ نشان دادن پیشروی های ارتش سوریه در حلب سعی می کنند با دروغ پردازی، نیروهای وفادار به بشار اسد را به انجام کشتار غیرنظامیان در این شهر محکوم کنند، این نظرسنجی به خوبی نشان می دهد که اسد، حتی در نظرسنجی یک روزنامه فرانسوی، از پایگاه مردمی قوی برخوردار است.

ارتش و نیروهای مقاومت سوریه صبح امروز (سه شنبه) حملات خود را در محله های باقی مانده افزایش داده و احتمالا تا ساعاتی دیگر پیروزی در این شهر تکمیل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها