دکتر سعید خراط‌ها، آسیب‌شناس در این‌باره می‌گوید: معمولا در خیلی از زندگی‌های مشترک بخصوص در سال‌های اول ازدواج، زوج‌های جوان تصور می‌کنند که طلاق مساله ساده ایست و اتفاقی است که امکان دارد در زندگی هرکسی رخ دهد. آنها از عواقب طلاق و جدایی خبر ندارند و تصور می‌کنند با جدایی تمام مشکلاتشان حل خواهد شد. در صورتی‌که نباید تصمیم به طلاق را آسان گرفت. زندگی مشترک و مساله‌ای به نام طلاق شوخی نیست که بتوان براحتی با آن برخورد کرد.
کد خبر: ۹۷۸۰۹۷

یک دعوای ساده، یک عدم‌تفاهم و یک اختلاف دلایلی نیست که بتوان به خاطر آنها حتی به جدایی فکر کرد. خیلی از اختلافات و مشکلات بین زوج‌ها با راه‌های دیگری به جز طلاق و جدایی حل خواهد شد. راه‌هایی مثل گفت‌وگو، آرامش، محبت، توجه نکردن به دخالت اطرافیان و در نهایت مشورت با یک مشاور و متخصص؛ این راه‌ها می‌تواند به خیلی از اختلافات و درگیری‌های زوج‌های جوان پایان دهد.

زن و شوهر اگر هنگام برخورد با اختلافات، بتوانند با یکدیگر گفت‌وگو کنند یا با آرامش مشکلات را حل کنند هیچ‌گاه کارشان به جدایی کشیده نمی‌شود. همچنین آنها نباید به دخالت و تاثیر صحبت‌های منفی اطرافیانشان اهمیت بدهند و به‌خاطر آن زندگی خودشان را نابود کنند. زوج‌ها باید این را بدانند که اگر شریک زندگیشان را انتخاب کرده‌اند، در همه شرایط و لحظات او را تنها شریک بدانند و با کوچک‌ترین مشکل براحتی به انتخابشان شک نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها