مرد جوان که نوعروس خود را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۷۴۹۰۳
محاکمه مرد جوان به اتهام قتل نوعروس +عکس

به گزارش جام‌جم، ششم فروردین امسال ساکنان ساختمانی در خیابان نبرد در تماس با پلیس اعلام کردند، زوج جوانی که بتازگی به آن ساختمان آمده‌اند، با یکدیگر درگیر شده و صدای کمک خواهی زن جوان می‌آید.

دقایقی بعد تیمی از ماموران به محل اعزام شدند که مرد جوان مدعی شد درگیری خانوادگی بوده و پایان یافته است. ماموران که به اظهارات او مشکوک شده بودند، خواستار حضور همسرش مقابل در خانه شدند که مرد 30 ساله شروع به گریه کرد و گفت: من همسرم را کشته‌ام.

ماموران سپس وارد خانه شده و با جسد زن 29 ساله در حالی که گلویش بریده شده بود، روبه‌رو شدند. آثار ضربات چاقو نیز روی قسمت‌های مختلف بدن او دیده می‌شد.

مرد جوان در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش گفت: چندی قبل عقد کرده و قرار بود به زودی جشن عروسی را برگزار کنیم. من خانه‌ای در خیابان نبرد گرفته و همسرم جهیزیه را به آنجا آورده بود. با هم اختلاف‌هایی داشتیم. تصور می‌کردم به من خیانت می‌کند. به همین خاطر صدایش را ضبط کردم که هیچ مورد مشکوکی ندیدم. روز حادثه با هم درگیر شدیم و با ضربه‌های چاقو او را کشتم. حتی وقتی همسایه‌ها در زدند،به دم در رفته و پس از رفتن آنها دوباره چند ضربه دیگر به او زدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و مرد جوان دیروز به ریاست قاضی قربانزاده محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کردند. پدر مقتول به قاضی گفت: از همان ابتدای آشنایی با دامادم اختلاف داشتیم. حتی آنها می‌خواستند از هم جدا شوند که با صحبت‌های قاضی و به خاطر علاقه دخترم به شوهرش، منصرف شدند. درخواستم قصاص است و حاضر به بخشش نیستم.

متهم نیز وقتی در جایگاه قرار گرفت، گفت: نمی‌دانم چرا این کار را کردم. سه ضربه به او زدم.

رئیس دادگاه: براساس گزارش پزشکی قانونی، 17 ضربه به دست مقتول وارد کرده‌اید.

متهم به قتل: نمی‌دانم. چیزی به یاد ندارم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
چطور تونستی دختر بیگناه مردم رو بكشی اینا همش آثار حشیش و شیشه و بنگ و كوفت و زهرماره كه داره پدر مردمو در میاره لعنت بر اون شغالهائی كه این مواد رو وارد میكنن!!
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
قیافه نكبت بارش معلومه كه معتاد آشغاله باید در ملاء عام اعدامش كرد تمام قاچاق فروشها را بایدبه اشد مجازات یا اعدام یا قطع دست وپامحكوم كرد كه عاملین اصلی چنین جنایات شومی هستند. ساعت هشت شب میخوای بری بیرون تو هر خیابانی كلی آدم مافنگی میبینی كه به خودشون میپیچن میخوان برن مواد تهیه كنند اعصابهاشون مثل شیشه برنده هست خدایی آدم با پناه بر خدا عرض خیابان را طی میكنه با توكل به خدا از كنارشون رد میشه هر لحظه اصابت چاقو یا سرنگشون بر بدن هر عابری را میشه تصور كرد من موندم چرا تعداد پلیس ها رو زیاد نمیكنن و این افراد اوباش رو دستگیر نمیكنن از كنار كافی شاپها یا قلیان سراها میخوای رد بشی باید واقعا با اضطراب اینكه نسل جوان به كجا دارن میرن رد بشی چرا كه انگار افراد در قلیان سراها یا كافه ها متاسفانه مواد مصرف میكنن و معلوم نیست چه سرنوشت شومی در انتظارشون هست
درس عبرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
آفرین به پدر خانومت.... درود بر غیرتت...... قصاصش كنین تا درس عبرت بشه برا سایرین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
۰
۰
با سلام .جالب اینجاس جدیدا مد شده هر كی كسی رو میكشه بلافاصله میبرن دادگاه میگه چیزی یادم نمیاد نمیدونم چطوری شد كشتمش.در اثر مصرف شیشه توهم زدم دادگاهم میفرسته برا تست سلامت روانی .با این حساب بعد این هر قاتلی كسی رو بكشه احتمالا اعدامی نیست

نیازمندی ها