فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که توسعه سواحل مکران و موضوع اقتدار دریایی از سوی فرمانده معظم کل قوا در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، گفت: نیروی دریایی، ده هزار نفر از پرسنل خود را در مکران مستقر کرده است.
کد خبر: ۹۷۴۲۹۴

به گزارش تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران اظهار کرد: سواحل مکران را باید به چند منطقه تقسیم کرد و هر منطقه باید زیرساخت‌هایی شامل شناور، زیردریایی، فرودگاه و شهرک‌های مسکونی داشته باشد. با استقرار این وضعیت آبادانی به‌وجود می‌آید و این حرکت در دست اقدام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر این‌که ناوهای نیروی دریایی امروز در بندر دوربان آفریقای جنوبی حضور دارند، گفت: ما با بازدید از بنادر کشورهای مختلف از ایران‌هراسی جلوگیری می‌کنیم و فرهنگ جمهوری اسلامی ایران را منتقل کرده و ارتباطات سیاسی را توسعه می‌دهیم. وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی ارتش به اتفاق نیروی دریایی سپاه، تمام تحرکات را در خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز رصد می‌کند و اجازه نزدیکی هیچ شناوری را به جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهد و نیروی دریایی با حمایت همه‌جانبه مردم از هیچ تهدیدی هراس ندارد و برای حفاظت از مرزها در همه جا حضور خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها