نامه روحانی به رئیس بنیاد شهید درباره شهدای حله

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از وی خواست شهدای وقایع تروریستی حله و نیروگاه کرکوک طبق ضوابط آن بنیاد، در عداد شهدای انقلاب اسلامی محسوب شوند و تاکید کرد که زنده نگه‌داشتن راه این شهیدان و حمایت از خانواده آنها، وظیفه همه ماست.
کد خبر: ۹۷۳۲۱۴

به گزارش ایرنا، در نامه روحانی آمده است: لازم است بنیاد شهید در اسرع‌وقت، توجه به عزیزانی را که در وقایع تروریستی حله و نیروگاه کرکوک به شهادت رسیده‌‌اند طبق ضوابط آن بنیاد، در عداد شهدای انقلاب اسلامی محسوب و توفیق خدمت به خانواده آنان را به کارنامه خدمات بنیاد شهید بیفزاید و ظرف یک ماه اقدامات انجام شده را گزارش کند.

رئیس‌جمهور همچنین در جلسه هیات دولت ضمن تسلیت به ملت ایران، مسئولان را به بررسی دقیق دلایل وقوع و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث حله و برخورد قطارها و برنامه‌ریزی برای آینده موظف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، روحانی در جلسه هیات دولت، اقدام مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را سنجیده و مسئولانه دانست که با پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از مردم، استعفا کرد.

افزایش شهدای خوزستانی انفجار حله به 52 شهید

در همین حال و به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان با اشاره به افزایش شمار شهدای خوزستانی انفجار تروریستی حله به 52 شهید، از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تشییع این شهدا در روز چهارشنبه (فردا) در اهواز خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها