به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرادید، اینک پس از 4 سال که بیش از 360 هزار دستگاه از این خودرو فروخته شده است، خودروساز فرانسوی به فکر ارتقاء این مدل افتاده است.
فیسلیفتهای این خودرو شامل تغییر جلو پنجره مشبک، تغییر در موتور (کاپوت) و چراغهای تغییر شکل یافته میشود. تمامی این تغییرات براساس زبان طراحی کنونی پژو صورت گرفته است. احتمال میرود پژو گزینههای ایمنی بیشتری را برای این خودرو به کار برد. خودرو در رنگهای جدید در فضای داخلی و خارجی ارائه خواهد شد و به رینگهای 16 اینچی مجهز میشود.
پژو 301 فیس جدید
پژو 301 که هم اکنون در حال تولید است
ارتقاء و فیس لیفت در فضای درونی نیز ادامه دارد. خودروساز فرانسوی کابین را به یک نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز کرده که میتوان از آن در هنگام حرکت با دنده معکوس، ناوبری "تام تام" و هماهنگی با تلفنهای همراه هوشمند بهره برد.
خریداران سراسر جهان میتوانند خودرو را با گزینههای متفاوتی از موتور انتخاب کنند. یک موتور 1.2 لیتری با قدرت تقریبی 80 اسب بخار، موتور 1.6 لیتری با قدرت تقریبی 115 اسب بخار و دو موتور دیزلی با قدرت تقریبی 92 تا 100 اسب بخار از انتخابهای مشتریان محسوب میشوند. تمامی این خودروها با یک سامانه انتقال قدرت دستی 5 سرعته یا خودکار 6 سرعته هماهنگ خواهند شد.
تغییرات این خودرو تقریبا شبیه تغییرات انجام گرفته روی مدل سیترون سیالایزه است و هر دوی این خودروها در کارخانههای شعبه اسپانیا تولید میشوند.
پژو 301 از جمله خودروهایی است که شرکت مشترک ایران خودرو با پژو ( ایکاپ) در برنامه تولید در ایران دارد و حال با توجه به فیس لیفتی که بر روی این خودرو انجام می شود باید منتظر شد و دید که آیا مدل جدید این خودرو در ایران تولید خواهد شد یا خیر؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد